تاریخ: ۲۶ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۱۸
بازدید: ۱۸۸
کد خبر: ۸۲۸۱۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران عنوان کرد:

توسعه نظام مبادلات پیمانکاری فرعی محور تفاهم‌نامه مشترک میان سازمان صنایع کوچک و انجمن تولیدکنندگان فولاد

می متالز - معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، توسعه نظام مبادلات پیمانکاری فرعی را محور تفاهم‌نامه مشترک میان سازمان متبوع خود و انجمن تولیدکنندگان فولاد معرفی کرد که با هدف پیوند صنایع کوچک با صنایع بزرگ کشور منعقد شده است.
توسعه نظام مبادلات پیمانکاری فرعی محور تفاهم‌نامه مشترک میان سازمان صنایع کوچک و انجمن تولیدکنندگان فولاد

توسعه نظام مبادلات پیمانکاری فرعی محور تفاهم‌نامه مشترک

به گزارش می متالز، اصغر مصاحب در دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران پیرامون تفاهم‌نامه منعقدشده میان سازمان صنایع کوچک و انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در راستای توسعه نظام مبادلات پیمانکاری فرعی اظهار داشت:

سازمان صنایع کوچک به عنوان دستگاه توسعه‌ای طی سالیان اخیر در راستای پیوند صنایع کوچک با صنایع بزرگ کشور از الگویی استفاده می‌کند که نظام‌ مبادلات پیمان‌کاری فرعی خوانده می‌شود.

این الگو در اکثر کشورهای دنیا انجام می‌شود و سازمان صنایع کوچک با همکاری اتاق بازرگانی و ده دبیرخانه که در سطح کشور در صنایع مختلف راه‌اندازی شده‌اند به عنوان متولی اجرای این الگو در کشور مشغول به فعالیت است.

امروز در جهت توسعه این نظام، تفاهم‌نامه‌ای با انجمن فولاد که یکی از ده دبیرخانه فعلی ما است، منعقد شد.

 

راه‌اندازی مرکز SPX در اتاق بازرگانی ایران

وی در ادامه از راه‌اندازی شورای راهبردی SPX در اتاق بازرگانی ایران، در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اظهار داشت: در این مرکز می‌توانیم فرایند سه‌گانه جمع‌آوری اطلاعات، برگزاری سمینارها و آموزش‌ها و ایجاد ارتباط میان صنایع کوچک و بزرگ را داشته باشیم.

 

عملکرد سازمان صنایع کوچک در توسعه نظام‌ مبادلات پیمانکاری فرعی

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در پایان پیرامون سایر اقدامات سازمان متبوعش برای توسعه نظام‌مبادلات پیمانکاری فرعی ، اظهار داشت:

سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران چندی پیش برای توسعه نظام‌مبادلات پیمانکاری فرعی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی چهار تفاهم‌نامه با انجمن‌های نفت، ستصا، استصنا و حفاری جنوب منعقد کرده و امروز نیز همکاری خود را با انجمن فولاد کشور آغاز کرده است که امیدواریم عواید مثمر ثمری برای صنایع کوچک و متوسط کشور به همراه داشته باشد.

عناوین برگزیده