تاریخ: ۲۴ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۱:۰۰
بازدید: ۱۲۴
کد خبر: ۸۲۸۶۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تقدیر ملی از فولاد خراسان برای مسوولیت اجتماعی و بنگاه‌داری پایدار

می متالز - مجتمع فولاد خراسان در سومین دور از جایزه ملی «مسوولیت اجتماعی و توسعه پایدار بنگاه های اقتصادی» با حضور وزیر «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» مورد تقدیر قرار گرفت.
تقدیر ملی از فولاد خراسان برای مسوولیت اجتماعی و بنگاه‌داری پایدار

به گزارش می متالز،  در مراسم اختتامیه «سومین جایزه مسوولیت اجتماعی و توسعه پایدار بنگاه‌های اقتصادی» که با حضور محمد شریعتمداری، وزیر «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» و جمعی از فعالان اقتصادی و اجتماعی در مجموعه فرهنگی تلاش برگزار شد، مدیرعامل فولاد خراسان، لوح تقدیر این جشنواره ملی را به خاطر تلاش‌های مجتمع در راستای ایفای مسوولیت‌های اجتماعی و ‌تعهد به توسعه پایدار توام با حفظ منابع و سرمایه‌های سرزمینی و زیست‌محیطی دریافت کرد.

شرکت فولاد خراسان در زمینه مسوولیت‌های اجتماعی رویکردها و برنامه‌های متعددی را در گذشته اجرا کرده است و برای آینده شرکت نیز رویکردهای ویژه‌ای را در نظر دارد. گستردگی فعالیت‌های زیست‌‌محیطی و اجتماعی مرتبط با مسوولیت اجتماعی شرکت از ابتدای تاسیس تاکنون وجود داشته است و شرکت با نگاه متعالی خود نه به عنوان یک تولیدکننده محض بلکه به عنوان یک عامل موثر در توسعه اقتصادی و اجتماعی همواره فعالیت‌های متعددی را مرتبط با مسوولیت اجتماعی خود انجام داده که جمع‌آوری کلیه آن‌ها به راحتی امکان‌پذیر نیست.

بنابراین پایداری مفهوم مهمی برای مسوولیت اجتماعی مجتمع فولاد خراسان تلقی می‌شود که با تغییر نگاه از ایجاد سودآوری محض برای بنگاه اقتصادی خود تلاش برای ایجاد منفعت برای کلیه ذی‌نفعان، از سهامداران تا جامعه، انجام دهد و مبانی خود را بر سه اصل پایداری، پاسخگویی و شفافیت در موضوعات اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی استوار می‌کند.

گفتنی است این جایزه با هدف توسعه و ترویج مفهوم مسوولیت اجتماعی شرکتی در میان سازمان ها و بنگاه‌های اقتصادی دولتی و خصوصی و تاثیر متقابل آن در پیشگیری و بهبود آسیب‌های اجتماعی و زیست‌محیطی و بالا رفتن سطح رفاه اجتماعی در کشور است.

عناوین برگزیده