تاریخ: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۲:۴۷
بازدید: ۲۰۳
کد خبر: ۸۳۱۶۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

دو شرکت درباره علت نوسان ۵۰ درصدی قیمت و درآمد پروژه ها توضیح دادند

می متالز - دو شرکت زامیاد و آسیا سیر ارس دارای بازدهی مثبت بیش از ۵۰ درصدی قیمت سهام درباره علت نوسان قیمت و درآمد ناشی از پروژه ها طی ۹ ماهه سال جاری توضیح دادند.
دو شرکت درباره علت نوسان ۵۰ درصدی قیمت و درآمد پروژه ها توضیح دادند

به گزارش می متالز، دو شرکت زامیاد و آسیا سیر ارس که نماد معاملاتی آنها به دلیل بازدهی مثبت بیش از 50 درصدی قیمت سهام، متوقف و ملزم به برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی شده اند به سوالات مطروحه در سامانه تدان پاسخ دادند.

بر این اساس، بهروز غفاری مدیرعامل "خزامیا" اعلام کرد: از تاریخ آخرین اطلاع رسانی تغییر با اهمیت در وضعیت مالی و عملکرد شرکت با توجه به افشای اطلاعات صورت های مالی منتهی به آذر رخ نداده است. لذا نوسان قیمت سهام طی روزهای معاملاتی اخیر متاثر از عرضه و تقاضا و روند کلی حاکم بر بازار سرمایه است.

همچنین مهران برومند مدیر عامل "حآسا" در پاسخ به سوالات و ابهامات اعلام کرد: آسیا سیر ارس در طول ۹ ماهه سال جاری در مجموع عملکرد با کارفرمایان شامل فولاد مبارکه، فولاد هرمزگان، ملی مس و سایر پروژه ها مقدار ۱.۵ میلیون تن بار با ناوگان ریلی حمل که درآمدی معادل ۱۵۵.۳ میلیارد تومان حاصل و در گزارش ۹ ماهه قبلاً افشا شده است.

لذا در صورت نیاز سهامداران و سایر اشخاص به اطلاعات تفصیلی و تکمیلی در این خصوص درخواست می شود میزان بار حمل شده در صنایع و معادن فوق مستقیم از کارفرمایان استعلام شود. از تاریخ انتشار صورت‌های مالی نه ماهه تاکنون تغییری در وضعیت مالی و عملکرد شرکت رخ نداده است.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده