تاریخ: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۳۸
بازدید: ۲۸۲
کد خبر: ۸۴۱۰۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس شورای اطلاع رسانی بازار سرمایه خبر داد:

برگزاری مسابقه پیامکی به مناسبت 41 سالگی انقلاب اسلامی

می متالز - به مناسبت بهار چهل و یکمین بهار انقلاب سازمان بورس و اوراق بهادار صبح روز 22 بهمن ماه مسابقه پیامکی برگزار می کند.
برگزاری مسابقه پیامکی به مناسبت 41 سالگی انقلاب اسلامی

به گزارش می متالز، یاسر فلاح، رئیس شورای اطلاع رسانی بازار سرمایه ضمن اعلام خبر فوق  به افزایش تعداد کدهای سهام داری طی یک سال گذشته و استقبال عموم مردم از بازار سرمایه اشاره کرد و گفت: به منظور ورود آگاهانه به این بازار، سازمان بورس و اوراق بهادار اقدامات متعددی را به منظور توسعه فرهنگ صحیح سرمایه‌گذاری در دارایی‌های مالی، انجام داد.

وی با اشاره به برنامه های استانی و برپایی سمینارهای آموزشی در این سفرها، ارسال پیامک به دو میلیون نفر از سهامداران و اطلاع‌رسانی مستمر در این خصوص، عنوان داشت: در این پیامک ها، بر اصول اولیه سرمایه گذاری در بازار سرمایه تاکید شده است.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی بازار سرمایه ادامه داد: سازمان بورس و اوراق بهادار هر ساله در نمایشگاه جنبی مراسم بزرگداشت 22 بهمن ماه، حضور پررنگی دارد و امسال نیز مقرر شده تا کارشناسانی از ارکان بازار سرمایه نیز در این غرفه حضور یافته و پاسخگوی سؤالات عمومی و تخصصی علاقه مندان در حوزه بازار سرمایه باشند.

یاسر فلاح در ادامه عنوان داشت: از دیگر برنامه های در دست انجام، برپایی مسابقه پیامکی با هدف فرهنگسازی فعالیت در بازار سرمایه است که سؤالات آن یوم الله 22 بهمن و در مسیر راهپیمایی توزیع خواهد شد. در عین حال، به جهت دسترسی هم‌میهنان در سراسر کشور به این مسابقه، سؤالات به صورت همزمان در پایگاه الکترونیکی شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس به آدرس www.sidsco.ir قرار داده خواهد شد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی بازار سرمایه در تشریح این مسابقه عنوان کرد: برای این مسابقه 5 سؤال چهار گزینه‌ای با رویکرد آشنایی مردم با کلیدی‌ترین مسائل فعالیت در بورس طراحی شده است و علاقه‌مندان می‌توانند پاسخ آن را به سامانه پیامکی ارسال دارند. از صبح روز سه‌شنبه 22 بهمن تا ساعت 24 روز جمعه 25 بهمن فرصت پاسخگویی به این سوالات وجود دارد و پس از پایان مهلت مزبور، به قید قرعه به 41 نفر از افرادی که پاسخ صحیح را ارسال کرده اند، جوایزی اهدا خواهد شد.

عناوین برگزیده