تاریخ: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۱۲
بازدید: ۲۳۶
کد خبر: ۸۶۹۳۸

پرداخت ۲۰ میلیاردی یارانه صرفه‌ جویی سوخت به مترو ۵ کلانشهر

می متالز - مدیر عامل شرکت بهینه‌ سازی مصرف سوخت اعلام کرد: با حمایت وزارت نفت، یارانه صرفه‌ جویی سوخت به مترو کلانشهرهای تهران، شیراز، اصفهان، مشهد و تبریز پرداخت شد.
پرداخت ۲۰ میلیاردی یارانه صرفه‌ جویی سوخت به مترو ۵ کلانشهر

به گزارش می متالز، محسن دلاویز از پرداخت نخستین مرحله یارانه صرفه‌ جویی سوخت (در ذیل ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید رقابت‌ پذیر) به مترو تهران و چهار کلانشهر شیراز، اصفهان، مشهد و تبریز خبر داد و با اشاره به قراردادهای طرح توسعه حمل‌ ونقل مسافر با قطار شهری که آبان‌ ماه پارسال امضا شده بود، گفت: در مسیر اجرایی شدن این قراردادها، نخستین بازپرداخت یارانه صرفه‌جویی مربوط به سه ماه دوم سال ۹۸ در مجموع به مبلغ ۲۰.۸ میلیارد تومان به سازمان‌های قطار شهری ۵ کلانشهر پرداخت شد.

به گفته وی، از این میان، سهم مترو شهر تهران ۱۳.۴ میلیارد تومان، مشهد ۲.۸ میلیارد تومان، تبریز ۳۸۰ میلیون تومان، اصفهان ۱.۸ میلیارد تومان و شیراز ۲.۴ میلیارد تومان بوده است.

مدیرعامل شرکت بهینه‌ سازی مصرف سوخت افزود: افزون بر مبلغ پرداخت شده به شرکت بهره‌ برداری مترو تهران، موافقت با پرداخت مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان دیگر به این شرکت نیز اعلام و درخواست تخصیص به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده است که پیش‌بینی می‌شود این مبلغ نیز امسال به حساب مترو شهر تهران واریز شود.

عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!