تاریخ: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۰۵
بازدید: ۳۱۶
کد خبر: ۸۷۳۹۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
عضو هیات مدیره کانون کارگزاران مطرح شد:

اصلاحات کوچک در حجم‌های بزرگ

می متالز - شیب صعودی را نباید خیلی افزایشی در نظر داشت و اصلاح مقطعی شاخص با حجم معاملات بالا به نفع بازار سرمایه خواهد بود.
اصلاحات کوچک در حجم‌های بزرگ

به گزارش می متالز، علیرضا تاجبر عضو هیات مدیره کانون کارگزاران در بررسی روند حرکت شاخص گفت: قیمت ارز و تورم انتظاری دو عامل صعود شاخص بوده و این حرکت رو به رشد تا زمانی که نرخ ارز و تورم انتظاری بالا باشد، طبیعی و ادامه‌دار خواهد بود.


مدیرعامل کارگزاری تامین سرمایه نوین به اصلاحات کوچک در حجم‌های بالا اشاره داشت و افزود: این به معنی حجم معاملات بالا در منفی بوده که سهام در حال جابجایی است.


وی ادامه داد: موج نقدینگی که از سمت حقیقی‌ها وارد بازار شده همراه با تورم انتظاری، نرخ ارز و عدم جذابیت بازار‌های موازی نشان می‌دهد موج صعودی بازار فعلا ادامه دارد.


تاجبر به اتفاقات رایج اسفند ماه اشاره داشت و گفت:عرضه‌ها در این ماه به صورت سنتی افزایش می‌یابد و بسیاری از حقوقی‌ها در پی اصلاح پرتفو و از طرف دیگر حقیقی‌ها نیز در پی شناسایی سود عمل خواهند کرد که مطمئنا در افزایش عرضه‌ها تاثیرگذار خواهد بود. 


مدیرعامل کارگزاری تامین سرمایه نوین در پایان خاطرنشان کرد:ذکر این نکته لازم است که شیب صعودی را نباید خیلی افزایشی در نظر داشت و اصلاح مقطعی شاخص با حجم معاملات بالا به نفع بازار سرمایه خواهد بود.

عناوین برگزیده