تاریخ: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۱۶
بازدید: ۱۷۱
کد خبر: ۸۷۶۷۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بازدید مدیرعامل شرکت سیـمان صفرالکیطان بصره از کارخانه سیمان غرب

می متالز - مذاکـره آقای رعد حسن مدیر عامل شرکت سیمان صفرالکیطان (واحد آسیاب سیمان در شهر بصره عراق) با آقای مهندس میـر شفیعی، مدیرعامل شرکت صنایع سیـمان غرب انجام شد.
بازدید مدیرعامل شرکت سیـمان صفرالکیطان بصره از کارخانه سیمان غرب

به گزارش می متالز، بازار عراق ، گرچه طعم اقتصادی فراوانی برای کشورهای همسایه ایجاد کرده است اما در عین حال وضعیت رقابت برای ایران بسیار مساعد تر می باشد که با نگاه به هم مرز بودن کشور عراق با استان کرمانشــاه و توجه به اهمیت نزدیکی و تفاهم فرهنگی و مذهبی میان ایران وعراق، راه را برای توسعه و پیوند بهتر ارتباط آسانتر کرده است.

نگاه ویژه مسوولان کشور به بازار عراق و وجود همکاری های فراوان در پروژه های مختلف با توجه به اهمیت توسعه ارتباطات و در راستای بهبود شرایط در روابط اقتصادی و همچنین نگــاه به اخذ قراردادهایی با درنظر گرفتن کاهش هزینه های حمل ، موجب شد آقای رعد حسن مدیر عامل شرکت سیـمان صفرالکیطان از کارخانه سیمان غرب بازدید نماید.

پیرو هماهنگی های به عمل آمده آقای رعد حسن مدیر عامل شرکت سیمان صفر الکیطان (واحد آسیاب سیمان در شهر بصره عراق) با آقای مهندس میـر شفیعی، مدیر عامل شرکت سیـمان غرب  جهت خــرید کلینکر برای کارخانه آسیاب سیــمان بصره وارد مذاکره شدند.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده