تاریخ: ۲۹ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۱۸
بازدید: ۱۵۵
کد خبر: ۸۸۱۴۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران:

169 میلیون دلار کالا از مازندران صادر شد

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه تا پایان آذر ماه امسال، میزان 169 میلیون دلار از مازندران به کشورهای هدف صادر شده است؛ گفت: کالاهای صادر شده از مازندران شامل فرآورده‌های لبنی، سیمان، مواد پلاستیکی، فراورده‌های گوشتی، گل و گیاه، کیوی، مرکبات، مواد معدنی بوده است.
169 میلیون دلار کالا از مازندران صادر شد

به گزارش می متالز، حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اظهار کرد: تا پایان آذر ماه سال‌ جاری میزان 169 میلیون دلار از مازندران به کشورهای هدف صادر شده است. وی افزود: علیرغم فشارهای سنگین از محل تحریم‌هایی که متوجه کشورمان از سوی دولت‌های استکباری شده است تجار و بازرگانان استان توانسته‌اند این میزان صادرات را به کشورهای هدف داشته باشند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران  خاطرنشان کرد: کالاهای صادر شده از مازندران شامل فرآورده‌های لبنی، سیمان، مواد پلاستیکی، فراورده‌های گوشتی، گل و گیاه، کیوی، مرکبات، مواد معدنی بوده است.
قوانلو کشورهای هدف صادراتی استان را روسیه، قزاقستان، امارات، عراق، افغانستان، ایتالیا، پاکستان عنوان و اعلام کرد: فرصت مناسبی برای تجار و بازرگانان استان با توجه به موافقت تجارت ترجیحی با کشورهای عضو اوراسیا و معافیت‌های در نظر گرفته شده وجود دارد که لازم است این مساله به طور جد مورد نظر فعالان اقتصادی قرار گیرد.

عناوین برگزیده