تاریخ: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۰۰
بازدید: ۱۴۰
کد خبر: ۹۱۳۴۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کارخانه‌های تعطیل شده تولید الکل در خراسان شمالی به چرخه تولید باز می‌گردند

می متالز - مدیرکل صنعت٬ معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: در حال تلاش هستیم تا چند مجموعه تولیدی مرتبط که در چند سال اخیر تعطیل شده‌اند را تجهیز و دوباره به چرخه تولید بازگردانیم تا میزان تولید مواد بهداشتی استان را افزایش دهیم.
کارخانه‌های تعطیل شده تولید الکل در خراسان شمالی به چرخه تولید باز می‌گردند

به گزارش می متالز، رضا فیروزه با اشاره به تمهیدات صمت برای تامین نیاز بازار به مواد ضدعفونی کننده و اقلام بهداشتی٬ اظهار داشت: در روز گذشه یک تریلی که حامل 15000 لیتر الکل صنعتی بود به استان رسید و این موارد تخلیه و در اختیار کارگاه های تولید مواد ضدعفونی کننده که بر پایه الکل است قرار می‌گیرد.

وی افزود: با رایزنی های انجام گرفته با استان‌های گیلان، مرکزی و خراسان رضوی٬ الکل مورد نیاز استان هر چه زودتر به دست مردم خواهد رسید و در روزهای آینده مشکل کمبود الکل در استان برطرف می‌شود.

مدیرکل صمت استان گفت: در حال تلاش هستیم تا چندین مجموعه تولیدی مرتبط که در چند سال اخیر تعطیل شده‌اند را تجهیز و دوباره به چرخه تولید بازگردانیم تا میزان تولید مواد بهداشتی استان را افزایش دهیم.

وی در پایان گفت: در راستای راه اندازی کارگاه‌های تعطیل شده، امروز دیگ بخار یکی از این کارگاه ها نصب می‌شود و مصمم هستیم این مجموعه را که در طول روز توانایی تولید 3000 لیتر مواد ضدعفونی کننده را دارد به مدار تولید بازگردانیم.

عناوین برگزیده