تاریخ: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۲۳
بازدید: ۱۸۷
کد خبر: ۹۱۸۴۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سوخت واحدهای صنعتی تربت حیدریه تلفنی تامین می‌شود

می متالز - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت تربت حیدریه گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا سوخت مورد نیاز واحدهای صنعتی این شهرستان به صورت تلفنی تامین می‌شود و به حضور فیزیکی در مراکز سوخت رسانی نیازی نیست.
سوخت واحدهای صنعتی تربت حیدریه تلفنی تامین می‌شود

به گزارش می متالز، مهدی عباسپور روز شنبه افزود: صاحبان واحدهای صنعتی می توانند از طریق تماس تلفنی با شماره ۵۲۲۳۳۵۰۸ واحد صنایع اداره صنعت، معدن و تجارت پس از ثبت نام در سامانه اینترنتی به آدرس "newtejaratasan.ir" این اداره و تایید نهایی توسط شرکت نفت، نسبت به دریافت سوخت مورد نیاز خود اقدام کنند.

وی هدف از اجرای این طرح را کاهش ترددهای غیر ضروری در راستای اقدام پیشگیرانه و مقابله با ویروس کرونا ذکر کرد و اظهار داشت: برای تامین سوخت مورد نیاز واحدهای صنعتی هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

او اضافه کرد: با هدف مقابله با ویروس کرونا برخی واحدهای صنفی تربت‌حیدریه از جمله عکاسیها، نمایشگاه های اتومبیل و واحدهای عرضه زعفران تمام فعالیتهای خود را از امروز تعطیل کردند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت تربت حیدریه گفت: واحدهای عرضه مواد غذایی همانند سابق به فعالیت روزمره خود ادامه می دهند و برای تامین اقلام ضروری و کالاهای اساسی مردم نیز هیچ‌گونه مشکلی نیست.

عباسپور افزود: در راستای مقابله با ویروس کرونا، تمام امور مرتبط با انتخابات اتحادیه های صنفی این شهرستان چه در مرحله فراخوان و یا برگزاری تا فروردین ماه سال جدید به تعویق افتاد و انجام این امور و یا سایر موارد دیگر به صورت تلفنی انجام می‌شود.

طبق اعلام مسوولان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه شمار مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ در این شهرستان به ۲۰ نفر افزایش یافته است که از این تعداد ۱۴ بیمار با حال مساعد عمومی از بیمارستان مرخص شده اند و یک بیمار نیز فوت کرد و پنج بیمار دیگر در مراکز درمانی بستری هستند.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدربه به ۳۶۳ هزار نفر از مردم شهرستانهای تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات خدمات ارایه می‌دهد.

عناوین برگزیده