تاریخ: ۲۴ دی ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۳:۳۶
بازدید: ۳۱۰
کد خبر: ۹۲۵۵
سرویس خبر : انرژی
شهریاری در تذکر شفاهی:

افزایش قیمت حامل‌های انرژی باعث افزایش قیمت خدمات می‌شود

می متالز - نماینده مردم زاهدان در مجلس معتقد است افزایش قیمت حامل‌های انرژی حتی به میزان اندک موجب افزایش قیمت خدمات خواهد شد که باید از آن پرهیز شود.
افزایش قیمت حامل‌های انرژی باعث افزایش قیمت خدمات می‌شود

به گزارش می متالز، حسینعلی شهریاری در نشست علنی امروز (یکشنبه، 24 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور با بیان اینکه آمار ارائه شده در حوزه‌های مختلف واقعی نیست، گفت: انتظار داریم از افزایش حامل‌های انرژی پرهیز شود چون افزایش آن حتی به میزان کم باعث افزایش قیمت خدمات می‌شود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکلات موسسات مالی هنوز برطرف نشده، عنوان کرد: بانک مرکزی سود متعارفی که باید به سپرده‌گذاران داده شود 15 درصد عنوان کرده در حالی که این سود برای سال جاری متعارف بوده و در سال‌های گذشته سود متعارف به میزان22 تا 24 درصد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه افزایش نرخ دلار، افزایش قیمت خدمات را به دنبال داشته، اظهار داشت: در حال حاضر واردات بیش از صادرات است و همچنین مرزنشینان دارای مشکل هستند که افزایش قیمت دلار مسبب آن بوده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه آمار ارائه شده در حوزه اشتغال واقعی نیست، خاطرنشان کرد: گفته می‌شود سالی 600 تا 700 هزار شغل ایجاد شده در حالی که این اتفاق نیفتاده و بر این اساس حداقل باید صد هزار شغل برای حوزه انتخابیه اینجانب ایجاد می‌شد که صورت نگرفته است./

عناوین برگزیده