تاریخ: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۳۵
بازدید: ۱۴۵
کد خبر: ۹۳۰۰۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سال جهش تولید

یارمحمدی: رونق تولید، کشور را در برابر تحریم ها واکسینه می کند / جهش تولید باید همراه با تولید کالاهای با کیفیت باشد

می متالز - عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس گفت: قطعا در این برهه زمانی کشور راهی جزء حمایت از تولید و تقویت کسب و کار های تولیدی در کشور وجود ندارد، البته جهش تولید باید همراه با تولید محصولات و کالاهای با کیفیت باشد.
یارمحمدی: رونق تولید، کشور را در برابر تحریم ها واکسینه می کند / جهش تولید باید همراه با تولید کالاهای با کیفیت باشد

به گزارش می متالز، علیم یارمحمدی عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس، با اشاره به نام گذاری سال جدید به نام سال جهش تولید، گفت: ابتدا باید از مقام معظم رهبری بابت نام گذاری سال جدید برای حمایت از تولید تشکر کنم زیرا راه کار خروج کشور از مشکلات اقتصادی، تکیه بر تولید داخل است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطعا در این برهه زمانی کشور راهی جزء حمایت از تولید و تقویت کسب و کار های تولیدی در کشور وجود ندارد، البته جهش تولید باید همراه با تولید محصولات و کالاهای با کیفیت باشد.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات امروزشان بر تقویت تولید برای تأمین نیازهای داخلی تأکید فرمودند، این مسئله به معنای عدم صادرات کالا به خارج از کشور نیست، قطعا باید رونق و جهش تولید می توان ضمن تأمین نیازهای داخل، بازارهای منطقه ای را نیز تأمین کرد که این مسئله موجب ارزآوری بالا برای کشور می شود.

یارمحمدی ادامه داد: در سال های اخیر تحریم، آسیب هایی را به بخش اقتصادی کشور به ویژه حوزه تولید وارد کرد اما خوشبختانه به مرور این وضعیت بهبود یافت و در سال گذشته شاهد رونق نسبی تولید در کشور بودیم، حال اگر به دنبال جهش تولید در سال 99 هستیم باید ساختار موجود در کشور اصلاح شود که این نیازمند عزم دولت و مجلس است.

وی گفت: ایران در حوزه تولید ظرفیت های بسیاری دارد، به ویژه در بخش های صنعتی، کشاورزی، معدنی و گردشگری؛ از این رو تقویت هر کدام از این بخش ها می تواند کشور را در برابر تحریم های آمریکا واکسینه کند، البته دولت باید نسبت به تکمیل زنجیره تولید اقدام کند، به این معنا که تمام اقلام و ملزومات مورد نیاز در داخل تولید شود تا نیازی به واردات کالا یا تجهیزاتی نباشد.

عناوین برگزیده