تاریخ: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۱۲
بازدید: ۱۹۴
کد خبر: ۹۳۳۰۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ج.ا. ایران تأکید کرد:

با استفاده از تمامی ظرفیت ها، جهش تولید تکمیل کننده رونق تولید خواهد بود/ اولویت فعال سازی تمامی ظرفیت ها با تدوین استراتژی جامع

می متالز - مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ج.ا. ایران با اشاره به شعال سال ۹۹ و انتخاب عنوان جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد: انتخاب شعار سال در واقع تکمیل کننده رونق تولید و نشان از اهمیت تولید ملی است و سال گذشته را در حالی پشت سر گذاشتیم که با تدابیر و برنامه های فراگیر رفع موانع تولید وزیر صنعت، معدن و تجارت در مقابله با توطیه ها و تحریم ها موفقیت های بی شماری در نهضت رونق صنعتی و تعمیق ساخت داخل را شاهد بودیم.
با استفاده از تمامی ظرفیت ها، جهش تولید تکمیل کننده رونق تولید خواهد بود/ اولویت فعال سازی تمامی ظرفیت ها با تدوین استراتژی جامع

به گزارش می متالز، بهمن حسین زاده افزود؛ برای تحقق شعارسال با برون رفت از مشکلات از تمامی ظرفیت های داخلی با فعال سازی و تدوین استراتژی جامع دنبال خواهد شد. تا زمینه های رشد صنعتی و اقتصادی با تسهیل سازی تولیدات صنعتی و بهبود فضای کسب و کار ها بعنوان مطالبه ملی فراهم شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران در ادامه گفت: در سال گذشته با افزایش نمایشگاه های پربار به تعداد بالای ۱۰۰ نمایشگاه داخلی و خارجی فرصتی برای رشد درآمدها و توسعه پیشرفت بوجود آمد. و موجبات معرفی تولیدات ملی با کیفیت، توانمندی ها برای بسترسازی رشد تجارت خارجی و رونق صادرات انجام شود.

وی در پایان یادآورشد: با جهش تولید و جهت گیری برنامه های موثر با افزایش صادرات علاوه بر نمایش اقتدار ملی در ناکارآمدی تحریم ها جهشی هدفمند و مثبت را شاهد خواهیم بود و همه ظرفیت های دولتی و خصوصی به سمت تحقق تاثیر گذار شعار سال خواهد بود.

عناوین برگزیده