تاریخ: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۲۲
بازدید: ۱۸۵
کد خبر: ۹۳۵۳۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تقدیر از واحدهای صنفی در سیستان و بلوچستان که اقدام به تعطیلی واحدهای صنفی کردند/ واحدهای صنفی متخلف پلمپ شدند

می متالز - معاون امور بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در طی گشت مشترک نظارتی که با حضور نمایندگان دادستانی، اماکن، شهرداری، نیروی انتظامی، صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، گفت: تعدادی از واحدهای صنفی که بدون توجه به سلامت جامعه اقدام به بازگشایی واحدهای صنفی خود نمودند با دستور قضایی پلمپ شدند.
تقدیر از واحدهای صنفی در سیستان و بلوچستان که اقدام به تعطیلی واحدهای صنفی کردند/ واحدهای صنفی متخلف پلمپ شدند

به گزارش می متالز، محمد قاسمی افزود: در روزهای گذشته به واحدهای صنفی بجز واحدهایی که کالاهای اساسی مورد نیاز مردم را توزیع می کنند از طریق رسانه و اتحادیه ها اعلام گردیده که به دلیل قطع زنجیره شیوع کرونا همکاری لازم را صورت دهند که متاسفانه برخی از واحدها بدون توجه موجبات شیوع این ویروس را فراهم کرده و اقدام با بازگشایی واحدهای صنفی نمودند.

وی بیان کرد: برای سلامتی جامعه با واحدهای متخلف برخورد قانونی صورت پذیرفت و تعدادی از این واحدها با حکم قضایی پلمپ و بر همین اساس تا پایان اردیبهشت پلمپ می باشند .

قاسمی ضمن تشکر از واحدهای صنفی که با توجه به سلامت جامعه اقدام به تعطیلی واحدهای صنفی خود نمودند، اعلام نمود اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی باید در این شرایط توجه ویژه ای به تعطیلی واحدها داشته باشند.

وی در ادامه افزود: واحدهای صنفی باید تا اطلاع ثانوی تعطیل باشند و مراتب بازگشایی مجدد از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت در پایان گفت: گشت های مشترک به صورت روزانه و در دو شیفت با حضور نمایندگان دستگاههای مرتبط برقرار می باشد.

عناوین برگزیده