تاریخ: ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۰۰
بازدید: ۸۴۶
کد خبر: ۹۴۲۴۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پیام نوروزی مسعود سمیعی نژاد مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان

می متالز - مسعود سمیعی نژاد، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان در پیامی نوروزی فرارسیدن سال نو را تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل است:
پیام نوروزی مسعود سمیعی نژاد مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان

به گزارش می متالز، مسعود سمیعی نژاد مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان در پیامی نوروزی فرارسیدن سال نو را تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل است:

حمد و سپاس پروردگار منان را در سایت الطاف بیکرانش، شرکت صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان در سال 1398 توانست با سعی و تلاش بی وقفه برای رسیدن به اهداف عالی خود در رونق تولید کشور به موفقیت های چشمگیری دست یابد.
نام گذاری سال جدید با عنوان "سال جهش تولید" از سوی رهبر معظم انقلاب انگیزه ای مضاعف به جهادگران سنگر تولید در اپال پارسیان سنگان خواهد بخشید تا در سایه تعهد و تخصص، در مسیر توسعه، با شتاب بیشتری گام بردارند و سالی متفاوت را رقم بزنند.

امید است با پشتوانه تجربه، ارادت محکم و دستان توانست پرسنل ارزشمند این شرکت در سال 1399 با همدلی و تولید بیشتر یکی از مهم ترین رسالت های شرکت اپال پارسیان را به انجام رسانده و شاهد نقش آفرینی بیش از پیش در توسعه اقتصادی کشور عزیزمان باشیم.

ضمن عرض تبریک فرا رسیدن نوروز باستانی و آغاز سال 1399 به تمامی همکاران عزیز، سلامتی و سرافرازی را برای شما از درگاه خداوند بزرگ خواهانم.

نظرات بینندگان
Alireza Moazam
Germany
تاریخ : ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
دکتر مسعوددسمیعی نژاد، انسانی محبوب، مدیری مدبر، مردی برای تمام فصول
عناوین برگزیده