تاریخ: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۱۱
بازدید: ۱۹۱
کد خبر: ۹۵۱۳۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کاهش مبتلایان نسبت به روز گذشته، بازار اروپا را سرخوش کرد

می متالز - بازارهای اروپایی معاملات امروز را با اندکی امیدواری نسبت به بهبود سرایت ویروس کرونا آغاز کردند.
کاهش مبتلایان نسبت به روز گذشته، بازار اروپا را سرخوش کرد

به گزارش می متالز، بازارهای اروپایی معاملات امروز را با افزایشی نسبی همراه دنبال در حالی که میزان تلفات و مبتلایان نسبت به روز گذشته کمی کاهش داشته است و این موضوع توانست موجب امید بیشتر به بازگشت روزهای خوب شد.

بر اساس این گزارش، در این بازارها شاخص آتی داکس آلمان با رشد ۴.۱ درصدی همراه شد و کک فرانسه نیز ۳.۸ درصد رشد کرد در حالی که فوتسی لندن نیز با افزایش ۳ درصدی، معاملات آتی را خاتمه داد.

شمار قربانیان و مبتلایان در سه کشور اسپانیا، ایتالیا به عنوان دو کشور اروپایی درگیر با این ویروس، در روزهای گذشته کاهش داشته است در حالی که آلمان نیز در دو روز گذشته شاهد کاهش میزان مبتلایان بوده است.

این در حالی است که، مردم اروپا امیدوارند این منطقه دوباره به منطقه امن و سلامت تبدیل شود و با بازگشت به روزهای عادی، بتوانند روند رشد اقتصادی را از سر بگیرند.

بر این اساس، بوریس جانسون که سابق بر این در قرنطینه خانگی ناشی از ابتلا به ویروس کرونا به سر می برد شب گذشته به بیمارستان منتقل شد تا برای بررسی بیشتر تحت نظر کادر پزشکی قرار بگیرد.

از سوی دیگر، نیویورک نیز به عنوان درگیرترین ایالت آمریکا به ویروس کرونا، روز گذشته با اعلام خبری در خصوص کاهش میزان مبتلایان نسبت به روزهای گذشته، امیدواری اندکی را میان مردم تزریق کرد.

در این بین، بازار آتی آمریکا نیز با افزایش شاخص های معاملاتی همراه شد و شاخص آتی اس اند پی با رشد ۳.۶ درصدی و شاخص آتی نزدک هم با رشد ۳.۷ درصدی مواجه شدند.

عناوین برگزیده