تاریخ: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۲۲
بازدید: ۱۰۵۰
کد خبر: ۹۵۲۲۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازدید رئیس سازمان صمت خراسان رضوی از 2 واحد تولیدی در طرقبه شاندیز و شهرک صنعتی توس

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت به همراه معاون امور صنایع این سازمان از دو واحد تولیدی نساجی و چاپ در شهرستان طرقبه شاندیز و شهرک صنعتی توس بازدید کرد.
بازدید رئیس سازمان صمت خراسان رضوی از 2 واحد تولیدی در طرقبه شاندیز و شهرک صنعتی توس

به گزارش می متالز، روز دوشنبه محمدرضا مس فروش با همراهی معاون امور صنایع این سازمان با حضور در شرکت تولیدی نساجی و بافندگی تکتم، تولید کننده پارچه و پوشاک تریکو و کشباف در شهرستان طرقبه شاندیز از این واحد بازدید کردند.

رئیس سازمان صمت استان خراسان رضوی پس از بازدید از خط تولید این واحد صنعتی با حضور در دفترمدیر عامل کارخانه نساجی با هدف احیاء و حفظ اشتغال این واحد‌ به بررسی مشکلات این واحد تولیدی پرداخت.

وی با تأکید بر تکلیف این سازمان در حمایت از تولید و رفع موانع پیش روی سرمایه گذاران، از تداوم پیگیری‌ جدی و حمایت مقتضی در جهت رفع مشکل این واحد تولیدی تا حصول نتیجه مطلوب خبر داد.

همچنین مس فروش با حضور در واحد پگاه شعله خراسان تولید کننده چاپ عکس برگردان جهت چینی مظروف، بخاری، کاشی و شیشه از طرح توسعه چینی مظروف، تزئینی و سرویس پذیرایی این واحد صنعتی بازدید کرد.

به گفته مدیرعامل این شرکت تولیدی این طرح توسعه در سه ماهه دوم سالجاری به بهره برداری خواهد رسید و برای 150 نفر ایجاد اشتغال خواهد کرد.

عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!