تاریخ: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۰۱
بازدید: ۱۲۲
کد خبر: ۹۶۰۵۲

جا به جایی مسافر با قطار به مشهد به صفر رسید

می متالز - معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: طی روز گذشته ورود یا خروج هیچ قطاری در راه‌آهن مشهد ثبت نشده است.
جا به جایی مسافر با قطار به مشهد به صفر رسید

به گزارش می متالز، محمد صادق براتی روز یکشنبه افزود: طی روز نهم فروردین ماه جاری هیچ قطار خروجی یا ورودی از راه‌آهن مشهد حرکت نداشته و میزان کاهش در این بخش نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰۰ درصد است.

وی اضافه کرد: در این روز ۱۲ پرواز ورودی با هزار و ۲۸۶ مسافر وارد مشهد شده‌اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۸۹ درصد کاهش دارد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: روز نهم فروردین ماه در بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای نیز ۳۳ سفر با ۳۶۲ مسافر ورودی به مشهد ثبت شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۹۷ درصد کاهش دارد و ۵۵ سفر نیز با هزار و ۶۳۲ مسافر خروجی از این شهر به ثبت رسیده است.

براتی افزود: طی روز گذشته ۴۱ هزار و ۵۹۳ دستگاه خودروی شخصی با ۱۰۳ هزار و ۹۸۲ مسافر وارد مشهد و ۴۱ هزار و ۸۲۳ خودرو با ۱۰۴ هزار و ۵۵۷ مسافر نیز از مشهد خارج شده‌ است.

وی با بیان این که میزان ورود مسافر به مشهد در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود ۵۸ درصد کاهش دارد ادامه داد: خودروهای دارای پلاک داخل استان و مشهد از این آمار تفکیک نشده است.

عناوین برگزیده