تاریخ: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۲۱
بازدید: ۳۱۱
کد خبر: ۹۶۴۴۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تجدید میثاق مدیر عامل گل گهر با آرمان‌های امام و شهدا

می متالز - صبح امروز، مهندس ملارحمان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، به مناسبت آغاز سال جدید و نامگذاری این سال از سوی مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید» با حضور در گلزار شهدای سیرجان با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق نمود.
تجدید میثاق مدیر عامل گل گهر با آرمان‌های امام و شهدا

به گزارش می متالز، مهندس ملارحمان در ادامه برنامه‌های امروز خود با حضور در محل دفتر امام جمعه شهرستان سیرجان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان دیدار کرد و بعد از آن به دیدار سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان در محل فرمانداری رفت.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی امام جمعه سیرجان در این دیدار، از اقدامات و برنامه‌های فرهنگی گل‌گهر در سطح شهرستان در سال گذشته تقدیر کرد.
امام جمعه سیرجان ضمن تقدیر از نگاه ویژه مهندس ملارحمن به مسائل فرهنگی و همکاری گل‌گهر با شورای فرهنگ عمومی شهرستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مجموعه‌های فرهنگی شهرستان، خواستار تداوم برنامه‌های فرهنگی گل‌گهر در سال جاری و حمایت از برنامه‌های فرهنگی شهرستان شد.
سهراب بهاالدینی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان نیز در دیدار مهندس ملارحمان، از اقدامات گل‌گهر در رابطه با پیشگیری و مقابله با کرونا و کمک‌های نقدی و غیرنقدی گل‌گهر به ستاد مقابله با کرونای شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی سیرجان تقدیر و تشکر کرد.
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان با بیان اینکه گل‌گهر در این مدت با تمام توان به کمک ستاد مقابله با کرونای شهرستان آمده بود، گفت: امیدواریم این اقدامات و همکاری‌ها تا زمان نابودی کامل ویروس کرونا و بازگشت کشور به روال عادی ادامه داشته باشد.
 

منبع: می متالز
عناوین برگزیده