تاریخ: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۱۹
بازدید: ۱۰۷
کد خبر: ۹۷۲۶۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صمت خراسان رضوی تأکید کرد:

ضرورت همگرایی دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی برای تحقق شعار جهش تولید

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در دیدار با نماینده مردم شریف مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت همگرایی دستگاه‌های اجرایی استان برای تحقق شعار سال ۹۹، جهش تولید تاکید کرد.
ضرورت همگرایی دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی برای تحقق شعار جهش تولید

به گزارش می متالز، محمدرضا مس فروش در دیدار با حجت السلام والمسلمین پژمانفر با اشاره به شرایط خاص استان خراسان رضوی بر کمک مضاعف و هم افزایی تلاش های همه دستگاه های اجرایی و بانک ها در کمک به حوزه تولید برای تحقق شعارسال جاری، جهش تولید تاکید کرد.

وی با بیان اینکه حوزه تولید نیازمند قوانین کوتاه و محکم است، افزود: بخش تولید نیاز به تجمیع سرمایه های مردمی دارد و این امر از طریق ایجاد اطمینان خاطر به ایشان میسر می گردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی خاطر نشان کرد: کاهش ریسک و حفظ امنیت سرمایه گذاری، جلوگیری از اتلاف وقت، جلوگیری از مداخلات سلیقه ای در اجرای قانون باید در کمک به واحدها جهت جهش تولید مدنظر قرار گیرد.

در این دیدار، حجت الاسلام پژمانفر نیز ضمن تشکر از اقدامات سازمان صنعت، معدن و تجارت در زمینه رونق تولید، بر تلاش برای دستیابی آحاد مردم در دسترسی به بسته های معیشتی و همراهی مسئولان برای حل مشکلات واحدهای تولیدی تاکید نمود.

وی فضای استان را برای انجام کار کاملا مساعد دانست و از پاسخگویی مدیران استانی و سازمانها و هماهنگی بین دستگاهها ابراز رضایت نمود.

لازم به ذکر است در این جلسه، در خصوص مباحث مربوط به صادرات استان، تامین و اصلاح شبکه توزیع کالا، ارتقاء تجارت الکترونیک، وضعیت فرش دستباف استان، نحوه ساماندهی به اصناف وشناسایی واحدهای بدون پروانه کسب، معادن و سرمایه گذاری شرکت ایمیدرو در معادن مس استان، سامانه جامع انبارها، سامانه رصدکالا، شناسنامه دارنمودن لوازم خانگی، سوق دادن سرمایه گذاری به سمت کالاهای واسطه ای وارداتی استان به منظور کاهش واردات و عملیاتی شدن برون سپاری به تشکلهای بخش خصوصی، بحث و بررسی شد.

عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!