تاریخ: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۰۳
بازدید: ۱۹۱
کد خبر: ۹۷۲۷۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بیش از 76 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در واحد های صنعتی استان بوشهر

می متالز - معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: طی سال 1398 تعداد 51فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری76 هزار و 771 میلیارد ریال و اشتغال 2070 نفر صادر شده که از نظر تعداد حدود 9 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.
بیش از 76 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در واحد های صنعتی استان بوشهر

به گزارش می متالز، حسن بحرینی در این باره افزود: از مجموع 51 فقره پروانه بهره برداری صنعتی صادر شده طی سال 98 در استان بوشهر تعداد 39 فقره از سوی این سازمان و مابقی از سوی سازمان مناطق ویژه اقتصادی استان بوده است.

بحرینی عنوان کرد: تا پایان سال 98 تعداد 586 فقره پروانه بهره برداری صنعتی با مجموع سرمایه گذاری 290 هزار و 768 میلیارد ریال و اشتغال 32 هزار و 397 نفر تحت پوشش سازمان صمت موجود می باشد.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به پیگیری و تلاش های صورت گرفته از سوی این سازمان در راستای حمایت از تولید اضافه کرد: تشکیل جلسات متعدد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان و همچنین برگزاری جلسات کمیته رونق تولید در جهت حمایت و توسعه واحد های صنعتی توانسته است بخشی از مشکلات بنگاههای تولیدی را مرتفع و چرخه اقتصادی برخی از واحد های راکد را دوباره فعال نماید.

عناوین برگزیده