تاریخ: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۰۳
بازدید: ۲۰۱
کد خبر: ۹۷۶۷۹
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

افزایش قیمت آجر در خاش بیش‌ از ۱۳ میلیون ریال تخلف است

می متالز - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خاش سیستان و بلوچستان گفت: افزایش قیمت آجر توسط کوره داران بالاتر از ۱۳ میلیون ریال تخلف بوده و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.
افزایش قیمت آجر در خاش بیش‌ از ۱۳ میلیون ریال تخلف است

به گزارش می متالز، مهدی اسماعیلی روز شنبه اظهارداشت: شهروندان خاش در صورت مشاهده تخلف می‌توانند موارد افزایش قیمت را با شماره ۱۲۴ و یا ۳۳۷۲۳۸۴۰ اداره صنعت، معدن و تجارت خاش اطلاع دهند.

وی بیان کرد: با هدف مقابله با معضل کم فروشی و رسیدگی به شکایات مردمی کار سنجش وزن سیلندرهای گاز در جایگاه‌های تامین و توزیع با نظارت بازرسان این اداره انجام شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خاش تصریح کرد: در مبحث کنترل و نظارت بر عملکرد جایگاه‌های تامین و توزیع گاز مایع بازرسان این اداره با همراهی بازرسان شرکت نفت و تعزیرات حکومتی نقشی فعال بر عهده دارند و قطعا با تخلفات این حوزه برخورد می‌شود.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه در سیلندرهای گاز مایع جرم وجود دارد و در موقع پر کردن گاز این موضوع در وزن سیلندرها تاثیرگذار است بنابراین به مسوولان شرکت‌های تامین و توزیع گاز استانی و محلی توصیه می‌شود که عمل جرم گیری سیلندرها را ماهانه داشته باشند.

اسماعیلی ادامه داد: در مبحث برخورد با مختلفان حوزه فروش مرغ زنده یک واحد متخلف افزون بر ۱۸ میلیون ریال جریمه شد.

وی افزود: در راستای تامین نیازهای مردم در این ایام و ماه مبارک رمضان کار عرضه مرغ ارزان با قیمت ۱۱ هزار تومان در هر کیلوگرم آغاز شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خاش گفت: برنامه‌های نظارت، کنترل و پایش بازار با جدیت در دستور کار بازرسان قرار دارد.

وی اظهارداشت: در راستای تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، اصناف غیر پرخطر می‌توانند با ثبت نام و اخذ تعهد برای اجرای دستورالعمل بهداشتی مقابله با این ویروس در طرح فاصله‌گذاری هوشمند شروع به کار کنند.

خاش از توابع سیستان و بلوچستان در ۱۸۵ کیلومتری زاهدان مرکز این استان واقع شده است.

عناوین برگزیده