تاریخ: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۱۰
بازدید: ۱۰۷
کد خبر: ۹۷۸۸۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۹۶۰۰ قلم تجهیزات بهداشتی به بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد

می متالز - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج گفت: ۹هزار و ۶۰۰ قلم تجهیزات بهداشتی از سوی فعالان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد به بیمارستان های استان شامل شهید جلیل، شهید بهشتی، امام سجاد (ع) شهر یاسوج، امام خمینی شهر دهدشت و شهید رجایی شهر دوگنبدان اهدا شده است.
۹۶۰۰ قلم تجهیزات بهداشتی به بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد اهدا شد

به گزارش می متالز، جبار کیانی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد تجهیزات بهداشتی با فراخوان اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در قالب پویش نفس به جهادگران عرصه سلامت شاغل در بیمارستان های استان اهدا شده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج تصریح کرد: شیلد محافظ صورت،عینک یکبار مصرف، کلاه سفید یکبار مصرف، لباس گان یکبار مصرف و لباس یکبار مصرف اورال ۹۰،دستکش جراحی لاتکس، دستکش معاینه، ست حفاظت فردی شامل شلوار کلاه،کاور کفش و ماسک ان۹۵ از جمله اقلام بهداشتی اهدا شده از سوی فعالان اقتصادی کهگیلویه وبویراحمدبه پرسنل بیمارستان های استان بوده است.

کیانی پور همچنین از اهدای ۱۵ دستگاه مانیتور علادم حیاتی به همراه پایه و ۳۰ دستگاه پالس اکسی متر انگشتی با مشارکت فعالان اقتصادی نوعدوست استان به جهادگران عرصه سلامت فعال در بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

کیانی پور ادامه داد: پنج مرحله کمک‌های اهدایی اتاق بازرگانی و کمپین نفس با نظارت نمایندگان اتاق یاسوج و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی، در بیمارستان‌های استان شامل شهید جلیل، شهید بهشتی، امام سجاد (ع) شهر یاسوج، امام خمینی شهر دهدشت و شهید رجایی شهر دوگنبدان توزیع شده است.

وی بیان کرد: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج به عنوان حامی کمپین نفس در استان کهگیلویه و بویراحمد، تاکنون کمک هایی به ارزش هفت میلیارد ریال را در بیمارستان های استان توزیع کرده است.

کیانی پور تاکید کرد: یک میلیارد ریال دیگر تجهیزات بهداشتی برای اهدا به پرسنل بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده است.

وی ابراز داشت: کمک برای تامین تجهیزات موردنیاز بیمارستان ها با مشارکت فعالان اقتصادی تا مهار کامل کرونا ادامه دارد.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته ( آذر و دی ماه ۹۸ ) از کشور چین آغاز شد و در اوایل اسفندماه این ویروس به کشور ایران رسید که به گفته رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ، تاکنون  ۶۸ هزار و ۱۹۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۲۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد کل جان باختگان کرونا در کشور به چهار هزار ۲۳۲ نفر رسید که تا کنون ۳۵ هزار و ۴۶۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

عناوین برگزیده