تاریخ: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۰۱
بازدید: ۱۶۸
کد خبر: ۹۷۹۲۵
سرویس خبر : محیط زیست

کمک ۶ میلیارد ریالی معدنکاران آذربایجان‌غربی به حوزه سلامت

می متالز - معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: معدنکاران این استان بیش از ۶ میلیارد ریال برای کمک به حوزه سلامت شهرستان‌های خود به صورت نقدی کمک کردند.
کمک ۶ میلیارد ریالی معدنکاران آذربایجان‌غربی به حوزه سلامت

به گزارش می متالز، پریسا عابدپور افزود: بعد از شیوع ویروس کرونا در استان و در راستای حمایت از سفیدپوشان خط مقدم دفاع از سلامت مردم در بیمارستان‌های استان، معدنکاران آذربایجان‌غربی با اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی در حوزه سلامت حمایت خود از آنان را اعلام کردند.

وی افزود: در این راستا معدنکاران مهاباد برای تجهیز بیمارستان ۷۲ تخته مهاباد یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال کمک نقدی اهدا کردند تا در یاری رساندن به مبتلایان شهرستان سهمی داشته باشند.

وی اضافه کرد: معدنکاران دیگر شهرستان‌های استان نیز با توزیع بسته‌های مواد غذایی برای افراد نیازمند، توزیع بسته‌های ضدعفونی‌کننده در سطح شهرستان‌ها، توزیع ماسک و دستکش در بین مردم به صورت خودجوش و جهادی همانند هشت سال دفاع مقدس و بحران‌های گذشته در کنار مردم بار دیگر روحیه همدلی و جهادگری را معنی کردند.

مقابله گسترده با کویید- ۱۹ بدون‌شک نیازمند همکاری و همیاری آحاد جامعه است اما در میان انواع مختلف نقش‌آفرینی‌های مردمی، نقش مشارکت‌های مالی خیران آذربایجان‌غربی به ویژه در تامین امکانات و اقلام بهداشتی و درمانی ستودنی و برجسته بوده است.

عناوین برگزیده