تاریخ: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۱۰
بازدید: ۱۶۶
کد خبر: ۹۷۹۳۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

شناسایی یک واحد تولیدی مواد ضدعفونی کننده غیر مجاز در مهاباد

می متالز - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد از شناسایی و پلمب یک واحد تولیدی مواد ضدعفونی کننده غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.
شناسایی یک واحد تولیدی مواد ضدعفونی کننده غیر مجاز در مهاباد

به گزارش می متالز، محمد جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت: یک واحد تولیدی به شکل غیرقانونی اقدام به تولید عمده مواد ضدعفونی کننده با برند‌های تقلّبی و عرضه آن با قیمت‌های نامتعارف به بازار می‌کرد.

او افزود: پس از شناسایی محل مذکور با همکاری نیرو‌های سپاه و بازرسان این اداره در شهرک صنعتی این شهرستان که مشغول به فعالیت بود، اکیپی متشکل از بازرسان این اداره، نیرو‌های سپاه، بازرسان اتاق اصناف، اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان به محل مراجعه نموده و پس از بررسی‌های لازم محل مورد نظر پلمب شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد اظهار داشت: تعداد زیادی مواد ضد عفونی کننده تولیدی در محل توقیف و برای بررسی بیشتر و طی مراحل قانونی کلیه اجناس صورت جلسه و توقیف شدند.

جهین ادامه داد: همزمان با شیوع بیماری کرونا در کشور عده‌ای افراد سودجو و فرصت‌طلب با توجه به نیاز جامعه به تولید مواد غیرمجاز و تقلبی و جعل عنوان و برچسپ شرکت‌های معتبر اقدام کرده‌اند که در این خصوص نظارت ویژه با همکاری عوامل انتظامی، مقامات قضایی و شبکه بهداشت و درمان در دستور کار قرار دارد.

او در پایان اعلام کرد: شهروندان میتوانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف توسط واحد‌های صنفی و تولیدی با شماره تلفن ۱۲۴ بازرسی اداره صنعت، معدن وتجارت تماس بگیرند.

عناوین برگزیده