تاریخ: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۵۰
بازدید: ۲۶۸
کد خبر: ۹۸۵۶۹
سرویس خبر : انرژی

تبریک رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج به مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد

می متالز - در پی انتصاب فیض الله پاسره به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج طی پیامی این انتصاب را به وی تبریک گفت.
تبریک رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج به مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش می متالز، متن این پیام بدین شرح است:

فیض الله پاسره

مدیرعامل محترم شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی استان کهگیلویه وبویراحمد

انتخاب بجا و شایسته شما را به عنوان «مدیرعامل محترم شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد» که نشان از توانمندی،لیاقت و شایستگی آنجناب دارد که بحق از سرمایه های ارزشمند استان هستید، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

اکنون با توجه به این حسن انتخاب وزیر محترم، اتاق بازرگانی، صنایع،معادن و کشاورزی یاسوج آمادگی کامل دارد، همچون گذشته با حمایت و تعامل بیشتر بخش خصوصی با مجموعه آب و فاضلاب شهری و روستایی استان در جهت رونق بخشی به صنعت احداث در حوزه های مختلف آب و فاضلاب استان گام بردارد.

امید است در دوره مدیریت جنابعالی شاهد صیانت از بخش خصوصی و بنگاه های اقتصادی سابقه دار، حمایت از بخش خصوصی به عنوان پیکارگران عرصه های سازندگی و سرمایه گذاری، تعامل با بخش تولید در زمینه اجرای طرح های تولیدی، مدارا با فعالان اقتصادی و در نهایت شکوفایی خدمات رسانی در حوزه آب و فاضلاب برای مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

توفیقات روزافزون شما را در نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت به ملت شریف استان، از درگاه حضرت احدیت مسئلت می نمایم.

جبار کیانی پور

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع،معادن و کشاورزی یاسوج 

 

منبع: راک نیوز
عناوین برگزیده