تاریخ: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۳۰
بازدید: ۳۴۶
کد خبر: ۹۹۵۱۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
"سجام" در مسیر عملیاتی کردن پرداخت سود:

احراز هویت سجام در بانک صادرات کلید خورد

می متالز - آیین بهره‌برداری از سامانه احراز هویت سجام برگزار شد.
احراز هویت سجام در بانک صادرات کلید خورد

به گزارش می متالز، آیین بهره‌برداری از سامانه احراز هویت سجام در شعب منتخب بانک صادرات با حضور حجت‌الله صیدی مدیرعامل بانک صادرات، حسین فهیمی مدیرعامل سپرده‌گذاری مرکزی و مهدی کباری مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات برگزار شد.

لازم به ذکر است که شرکت سپرده‌گذاری مرکزی قرار است تا مسئولیت احراز هویت را به ۳ هزار شعبه بانک‌ها بسپارد.

به استقبال پذیره‌نویسی صندوق‌های ETF

حجت اله صیدی مدیرعامل بانک صادرات نیز به آغاز احراز هویت در ٥١ شعبه این بانک اشاره و اظهار کرد: در سطح شعب ممتاز و درجه یک امکانات فراهم شده که بستری برای پذیره نویسی صندوق‌های ETF نیز است.

وی افزود: این صندوق‌ها نقش بزرگی در توسعه سرمایه‌گذاری، مدیریت ریسک بازار و جذب مشتریان و سرمایه گذاران جدید برای افرادی که کد بورسی و اطلاعات در سجام نداشته‌اند، ایفا می‌کند.

صیدی خاطرنشان کرد: در نرم افزار صاپ نیز برای سجام تمهیداتی اندیشیده شده که سرمایه گذاران در سجام ثبت نام کرده و تنها ازلحاظ حقوقی لازم است به شعب مراجعه کنند.

 

پیش‌ به‌سوی پرداخت سود

حسین فهیمی مدیرعامل سپرده گذاری مرکزی اظهار کرد: این اتفاق را می‌توان همکاری همه جانبه با نهاد‌های مالی بزرگ و بانک صادرات دانست که همکاری بین بخشی افزایش یافته و خدمات به هموطنان داخل و خارج از کشور ارائه خواهد شد.

وی افزود: همکاری با بانک صادرات از مدت‌ها قبل آغاز شده بود و با توجه ویژه ریاست بانک،٥٣ هزار نفر از خانواده بانک در این سامانه ثبت نام نموده و به خدمات دسترسی یافتند.

فهیمی خاطرنشان کرد: امروز ٥١ شعبه همزمان در سراسر کشور آمادگی احراز هویت و ارائه خدمات به مشتریان را دارا هستند.

وی این سامانه را درگاه ورودی اولیه برای ورود به بورس عنوان کرد و افزود: زمینه‌ای برای به بورس نیز فراهم شده و نکته مهم پرداخت سود از طریق این شرکت‌هاست.

عناوین برگزیده