تاریخ: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۱۱
بازدید: ۱۷۰
کد خبر: ۹۹۸۰۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کمک ۵ میلیارد ریالی بخش تولید و توزیع سقز به نیازمندان

می متالز - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سقز از کمک 5 میلیارد ریالی اصناف و واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان به نیازمندان خبر داد.
کمک ۵ میلیارد ریالی بخش تولید و توزیع سقز به نیازمندان

به گزارش می متالز، بهنام میرزایی اظهار داشت: در راستای پیشگیری از کرونا و حفظ سلامت شهروندان، اصناف و واحدهای تولیدی و صنعتی بیش از 5 میلیارد ریال در  قالب کمک‌های نقدی، غیرنقدی و کالایی به کمپین‌ها، خانواده‌های آسیب‌دیده، هلال احمر، شبکه بهداشت و مراکز درمانی اهدا کرده‌اند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سقز با تقدیر از این تلاش‌های انسان‌ دوستانه، افزود: این اقدامات واحدهای تولیدی و اتحادیه‌های مختلف صنفی و صنعتی ارزشمند بوده و جای تقدیر دارد و بنده صمیمانه از این حس نوع‌دوستانه این مجموعه ارزشمند سپاسگزارم.

وی یادآور شد: کمک‌های اصناف، واحدهای تولیدی و صنعتی بر اساس اعلام این مجموعه خدمتگزار، همچنان تداوم خواهد داشت و به تناسب شرایط و نیاز اقدامات انجام می‌شود.

میرزایی همچنین گفت: دو واحد تولیدی در شهرستان سقز در زمینه تولید ماسک از همان روزهای اول به صحنه آمدند و با تغییر خط تولید و به صورت رایگان انواع ماسک تولید و توزیع کردند.

وی ادامه داد: دو واحد تولیدی دیگر نیز در زمینه تولید محلول‌های ضدعفونی‌کننده دست با مجوز صنعت، معدن و تجارت، مشغول فعالیت هستند که نه تنها نیاز شهرستان سقز بلکه نیاز چند شهرستان دیگر را نیز تامین می‌کنند.

وی عنوان کرد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تازگی خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت از کمک واحدهای بزرگ مجموعه واحدهای تحت نظارت وزارت متبوع برای تامین اقلام و کالاهای مورد نیاز بهداشتی و تلاش تولیدکنندگان و صنعتگران کشور قدردانی کرده است.

گفتنی است، تاکنون تعداد 52 نفر در شهرستان سقز به علت کرونا یا مشکوک به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

عناوین برگزیده