تاریخ: ۲۱ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۲۹
بازدید: ۱۴۱
کد خبر: ۱۱۶۳۴۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کتاب «صنایع بورس و فرابورس ایران» به کتابخانه سازمان بورس رفت

می متالز - تمام سرمایه‌گذاران حرفه‌ای و مبتدی در بازار سرمایه ایران و تمام شرکت‌هایی که قصد پذیرفته شدن در بورس و فرابورس ایران مخاطبان این کتاب هستند.
کتاب «صنایع بورس و فرابورس ایران» به کتابخانه سازمان بورس رفت

به گزارش می متالز، بازار سرمایه به عنوان یکی از ارکان اقتصاد کشور نقش مهمی در جذب پس اندازها و منابع مالی کوچک مردم و تخصیص آنها در جهت تامین مالی طرح های بزرگ اقتصادی دارد. تردیدی نیست که رشد اقتصادی، توسعه رفاه و عدالت اجتماعی در گسترش سازوکارهای تامین مالی در گرو رشد بازار سرمایه به تناسب سایر اجزای سیستم اقتصادی است.

کتاب «صنایع بورس و فرابورس ایران» تالیف محمود نجفی نژاد و سیده محدثه موسوی در ۲۲۸ صفحه توسط انتشارات چالش منتشر شده است. در این کتاب به شرایط و فواید پذیرش شرکت ها در بازار بورس و فرابورس ایران، معرفی انواع گروه و محصولات این بازارها، معرفی نمادها و شرکت های پذیرفته شده در هر یک از گروه های صنایع و توضیح مختصر و مفید فعالیت، محصولات و خدمات این شرکت ها پرداخته شده تا سرمایه گذار و فعالان بازار سرمایه یک دید کلی درباره گروه صنایع مختلف بازار بورس و فرابورس ایران به دست آورند و منبع مفید و خلاصه ای از تمام صنایع و شرکت های این بازارها در دسترس داشته باشند.

این کتاب اخیراً به مجموعه کتاب‌های کتابخانه سازمان بورس و اوراق بهادار افزوده شده است.

این کتابخانه فعالیت خود را از سال ۱۳۷۴ با هدف اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات به دانشجویان، اساتید، سرمایه گذاران و سایر علاقمندان آغاز کرد. سیر توسعه و تکمیل منابع طی سال‌های پس از آن در راستای تبدیل این کتابخانه به تخصصی‌ترین مرکز مورد مراجعه محققان و علاقمندان به بازار سرمایه تداوم یافت. ماحصل این تلاش گردآوری بیش از ۵۶۴۴ عنوان کتاب انگلیسی (نسخه چاپی و الکترونیکی)، ۴۶۲۷ عنوان کتاب فارسی، ۲۴۱۵ عنوان پایان‌نامه فارسی و انگلیسی مرتبط با حوزه‌های بازار سرمایه، ۶۴ عنوان نشریه تخصصی و ۶۴۱۶ عنوان مقاله فارسی و انگلیسی در نرم‌افزار جامع کتابخانه شد؛ همچنین مجموعه نرم افزارهای نور شامل ۸۱ مجموعه آثار نویسندگان برتر اسلام و ایران در دسترس محققان قرار گرفته است.

علاقه مندان جهت جستجو در منابع کتابخانه می توانند به سایت http://lib.seo.ir/faces/home.jspx  مراجعه و یا با شماره تلفن های ۱۹۱-۸۴۰۸۳۱۹۰ تماس بگیرند.

آدرس کتابخانه: خیابان حافظ پایین‌تر از خیابان جمهوری نبش خیابان هاتف ساختمان بورس طبقه ۴.

عناوین برگزیده