تاریخ: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۰۸
بازدید: ۱۶۶
کد خبر: ۱۲۱۵۷۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
کارشناس بازار سرمایه مطرح کرد:

نقش مهم حمایت نسبت به قیمت در ETF بعدی

می متالز - قیمت‌ها در‌ای تی اف به دلیل اینکه دولت اطلاعات شفافی در این خصوص به بازار نمی‌دهد، غیر قابل پیش بینی بوده و حمایت دولت نقش مهمی را در این گروه ایفا می‌کند.
نقش مهم حمایت نسبت به قیمت در ETF بعدی

به گزارش می متالز، علی یوسفیان، کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: بازار روند خوبی را طی نکرده و سه روز هفته اخیر شاخص کل نیز نوسانات مثبت و منفی زیادی را از سر گذراند. 


وی ادامه داد: عرضه‌ها در بازار سرمایه همچنان ادامه داشته و حرکت شاخص نیز روند بهتری به خود نخواهد گرفت و در نوسان خواهد بود.

این کارشناس بازار سرمایه در خصوص عرضه مرحله بعدی صندوق‌های‌ای تی اف گفت: در صورتی که نمونه این صندوق‌ها مانند "شستا" و تحت حمایت دولت قرار گیرد، بازار نیز آن را دنبال خواهد کرد. 

وی ادامه داد: انتخاب‌ای تی اف‌های بعدی طبعا از گرو‌هایی خواهد بود که بازار به آن‌ها اقبال دارد چرا که موفقیت اولین هدف این صندوق هاست و این انتخاب‌ها در اولویت سهام شرکت‌های بزرگ خواهد بود. 

یوسفیان درباره قیمت گذاری این صندوق‌ها عنوان کرد: قیمت‌ها در‌ای تی اف به دلیل اینکه دولت اطلاعات شفافی در این خصوص به بازار نمی‌دهد، غیر قابل پیش بینی است. 

وی افزود: در روز مشخص و با قیمت مد نظر دولت صندوق‌ها بازگشایی می‌شود، البته نکته‌ای که وجود دارد عدم جذابیت قیمت در این صندوق‌ها و نقش مهم حمایت در آنهاست، چرا که با حمایت خوب ،استقبال از سوی مردم و در نهایت خرید رقم می‌خورد.
عناوین برگزیده