تاریخ: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۱۸
بازدید: ۲۰۵
کد خبر: ۱۲۳۳۴۴

عملیات اجرایی چهارخطه جاده گرمی – بیله‌سوار آغاز شد

می متالز - رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان گرمی گفت: عملیات اجرایی چهارخطه جاده گرمی – بیله‌سوار از خروجی گرمی به سمت بیله‌سوار به طول پنج کیلومتر آغاز شد.
عملیات اجرایی چهارخطه جاده گرمی – بیله‌سوار آغاز شد

به گزارش می متالز، حامد فتوحی روز سه‌شنبه در بازدید از پروژه‌های راه‌سازی گرمی افزود: پروژه مجموع طول این پروژه  ۳۸.۵ کیلومتر است که حدود ۱۵ کیلومتر آن در حوزه شهرستان گرمی قرار دارد و برای اجرای پنج کیلومتر مذکور ۳۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

وی از تکمیل جاده چهارخطه رضی – امیرکندی در محدوده روستای هفت چشمه با اعتباری بالغ چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، بهسازی و آسفالت مسیر گرمی – موران به طول ۵.۲ کیلومتر و محدوده روستای پرچین تا سه راهی آزادلو به طول ۱.۲ کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال خبر داد.

او اضافه کرد: ادامه بهسازی و آسفالت راه روستایی داش‌دیبی – اومسلان به طول ۹ کیلومتر و احداث پل باکس روستای داش دیبی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال، ادامه بهسازی و آسفالت راه روستایی دیزج – غفارکندی به طول ۶ کیلومتر با هزینه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال، ادامه بهسازی و آسفالت راه روستایی چنار – خروسلو بطول ۸.۵ کیلومتر با هزینه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و تکمیل ۴.۵ کیلومتر و احداث  پل دالی ۸ متری قربانلو – جهانگیرلو با هفت میلیارد ریال اعتبار در سال گذشته انجام شده است.

رییس  اداره راه و شهرسازی شهرستان گرمی ادامه داد: با تلاش پرسنل زحمتکش راه و شهرسازی استان اردبیل سال گذشته همچنین با هزینه بالغ بر ۲۷میلیارد ریال تکمیل بهسازی و آسفالت‌ریزی راه روستایی شکرلو- بابی‌کندی به طول ۳.۵ کیلومتر، وانستانق به طول ۲.۵ کیلومتر  و  جبیلو – عسگرخانلو به طول ۲.۷ کیلومترانجام شد.

وی احداث پل باکس راه روستایی آقامحمدبیگلو – کدخدالو به طول ۲۲ متر و با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، تکمیل ساختمان معلولان گرمی شامل دیوارچینی و پارتیشن‌بندی و همچنین اجرای سقف و ایزوگام با ۶ میلیارد  و ۵۰۰ میلیون ریال  اعتبار را از دیگر پروژه‌های اجرا شده در شهرستان گرمی ذکر کرد.

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده