تاریخ: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۰۴
بازدید: ۳۱۹
کد خبر: ۱۳۳۲۸۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
یک مقام مسوول:

اعتبار پروژه احداث جاده دسترسی معادن گیلانغرب تامین شده است

می متالز - مجری طرح ایجاد زیربناهای لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی کشور از تامین اعتبار پروژه احداث جاده دسترسی معادن گیلانغرب خبر داد.
اعتبار پروژه احداث جاده دسترسی معادن گیلانغرب تامین شده است

به گزارش می متالز، داریوش دیودیده شامگاه سه شنبه در نشست بررسی احداث جاده دسترسی معادن گیلانغرب که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: فرایند انتخاب پیمانکار در حال انجام و پرونده مناقصه نیز تا پایان آبان بسته خواهد شد.

وی ادامه داد: با این تفاسیر عملیات اجرایی این پروژه اوایل آذرماه کلید خورده و پیش‌بینی می شود ظرف مدت یکسال به بهره برداری برسد.

دیودیده با اشاره به تامین اعتبار مالی پروژه و شرایط ویژه ای که برای احداث جاده دسترسی به معادن گیلانغرب ایجاد شده است، گفت: امیدوارم مسوولان استان کرمانشاه نیز برای رفع برخی موانع اجرای آن کمک کنند.

این مقام مسوول، وجود معارضان دولتی و حقیقی را تنها مشکل موجود بر سر راه پروژه یاد کرد و گفت: امیدوارم وجود این مشکل باعث توقف در اجرای آن نشود.

وی همچنین خواستار واگذاری پروژه جاده دسترسی به معادن گیلانغرب جهت نگهداری پس از بهره برداری شد و گفت: حفظ و نگهداری از آن موضوع مهمی است که حتما باید مورد توجه قرار گیرد.

 

آماده همکاری همه جانبه برای احداث جاده دسترسی به معادن گیلانغرب هستیم

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه نیز در این نشست از آمادگی مدیران استان برای برطرف کردن موانع احداث جاده دسترسی به معادن گیلانغرب خبر داد و بر اجرای به موقع این پروژه تاکید کرد.

مهرداد سالاری همچنین رفع مشکل معارض و فراهم کردن شرایط لازم برای اجرای به موقع پروژه به منظور سرعت بخشی به اجرا و زودتر تمام شدن آن را از برنامه های مدیران جهادکشاورزی، منابع طبیعی، راهداری و صنعت و معدن که با پروژه ارتباط مستقیم دارند برشمرد.

وی در پایان اجرای این پروژه را گام مهمی برای توسعه بخش معدن و مرتفع شدن مشکلات زیرساختی اعلام کرد.

عناوین برگزیده