تاریخ: ۲۰ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۳۰
بازدید: ۸۲
کد خبر: ۱۵۴۲۸۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

سهم استان مرکزی از حقوق دولتی معادن تا 20 روز آینده مشخص می‌شود

می متالز - نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس گفت: ظرف ۲۰ روز آینده سهم استان مرکزی از ۱۵ درصد حقوق دولتی معادن بررسی و مشخص خواهد شد.
سهم استان مرکزی از حقوق دولتی معادن تا 20 روز آینده مشخص می‌شود

به گزارش می متالز، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی با اشاره به برگزاری نشست با مدیرکل امور پارلمانی وزارت اقتصاد و دارایی کشور در خصوص بررسی ۱۵ درصد حقوق دولتی معادن اظهار کرد: طبق وعده مسوولان ظرف ۲۰ روز آینده نشستی در این رابطه برگزار و سهم استان مرکزی مشخص خواهد شد.

وی تصریح کرد: ‌استان مرکزی در سال جاری ۱۱۰ میلیارد تومان بابت معادن پرداخت کرده که سهم استان مرکزی از این مبلغ ۱۶ میلیارد تومان است.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس افزود: سهم استان از درآمد سال گذشته نیز ۱۲ میلیارد تومان بود که تاکنون هیچ مبلغی به استان پرداخت نشده است.

سلیمی ادامه داد: از مجموع سهم استان ۸۰ درصد سهم شهرستان محلات و دلیجان است.

وی بیان کرد: امیدوارم مردم  محلات به حق قانونی خود برسند و ما نیز بتوانیم به وظیفه خود عمل کنیم.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به حادثه‌خیز بودن محور نراق به مشهد اردهال اظهار کرد: چیزی حدود ۱۵ کیلومتر از این محور باقی مانده که باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

سلیمی گفت: این محور جاده بین استانی و بسیار پررفت و آمد و دارای پیچ‌های بسیار خطرناک است که باید از ردیف نقاط حادثه‌خیز اعتبار بیشتری اختصاص یابد.

عناوین برگزیده