تاریخ: ۲۳ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۵۶
بازدید: ۷۲۷
کد خبر: ۷۹۹۶۸
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

معرفی گروه صنعتی درساوین

می متالز - گروه صنعتی درساوین در سال ۱۳۸۸ با رسالت حفظ انرژی و کمک به زمین سبز فعالیت خود را با تولید پنجره دوجداره با سیستم UPVC و شیشه دوجداره صنعتی آغاز نمود.
معرفی گروه صنعتی درساوین

معرفی گروه صنعتی درساوین

گروه صنعتی درساوین در سال ۱۳۸۸ با رسالت حفظ انرژی و کمک به زمین سبز فعالیت خود را با تولید پنجره دوجداره با سیستم UPVC و شیشه دوجداره صنعتی آغاز نمود  و با توجه به برنامه توسعه خود در سال ۱۳۹۵ فضای کارخانه را به ۴۷۰۰ مترمربع و همچنین تمامی ماشین‌آلات را به CNC چهار سرجوش Murat ترکیه ارتقا دادیم، در سال ۱۳۹۷ خط تولید پنجره دوجداره آلومینیوم و انواع توری را تأسیس و به بهره داری رساندیم.

گروه صنعتی درساوین برای اولین بار در کشور با راه‌اندازی سامانه ثبت سفارش آنلاین درب و پنجره مرزهای ارائه محصول و خدمت را برای تمامی مشتریان گسترش دادیم و در چشم‌انداز ۱۴۰۵ امیدواریم با عنایت خداوند با بالا بودن استاندارد مونتاژ و تنوع در محصولات و اصل شفافیت قیمت به‌عنوان کارآفرین و صادرکننده نمونه کشور در این زمینه باشیم. باور ما این است که می‌توانیم محصولی استاندارد و باقیمت مناسب را به دست شما در بالاترین سرعت برسانیم.

 یو پی وی سی چیست؟

ماده UPVC بر پایه پودر لاستیک پلی وینیل کلرید غیر پلاستیک است که حرارت داده‌ شده و درون قالب تزریق می‌شود تا شکل بگیرید. پس از خنک شدن UPVC برش داده می‌شود تا آماده شود تا در یک پنجره دوجداره به همراه سایر اجزا مونتاژ شود.

مزایای پنجره UPVC

انواع پنجره های UPVC استاندارد نسبت به پنجره آهنی و پنجره آلومینیوم دارای ویژگی ها و خصوصیاتی هستند که به شرح زیر هستند: عایق دما، نظافت آسان، عایق صوتی، ضد اشتعال و حریق، مقاوم در برابر خوردگی و پوسیدگی، قابلیت تعویض و تبدیل به پنجره های قدیمی به دوجداره، عایق الکتریسیته، سهولت در نصب، مانع نفوذ آب باران، مانع نفوذ گرد و غبار، تنوع رنگ، عدم نیاز به رنگ آمیزی، مقاوم در برابر اشعه ماورای بنفش خورشید.

قیمت پنجره دوجداره UPVC

عواملی که کیفیت و قیمت پنجره دوجداره UPVC را مشخص می‌کند شامل ۵ مورد:

  • پروفیل
  • شیشه دوجداره
  • یراق‌آلات
  • مونتاژ
  • نصب

می‌باشد که جهت بررسی کامل به وب سایت ما مراجعه کنید.

دلایل تعویض پنجره های قدیمی

اگر به دنبال تعویض درب و پنجره قدیمی بدون تخریب هستید، درساوین می‌تواند به شما کمک کند. ما می‌توانیم مشاوره و راهنمایی درزمینه تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره جدید را به شما ارائه دهیم. گروه صنعتی درساوین همچنین در سراسر کشور عزیزمان ایران دارای نمایندگانی می باشد که به شما این امکان را می دهد تا در اسرع وقت پنجره های قدیمی خود را با پنجره های جدید تعویض نمایید.

مزایای تعویض پنجره های قدیمی

دلایل زیادی وجود دارد که شما ممکن است تصمیم به تعویض پنجره قدیمی خود بگیرید. برای بسیاری از مالکان منزل، این مساله در عدم عایق گرما و سرما بودن پنجره های قدیمی، بهبود امنیت و زیبایی منزل و پنجره ها می باشد. پنجره های قدیمی خود را به پنجره های دوجداره UPVC جدید به‌روز کنید تا متوجه مزایای آن بشوید. به‌زودی خانه‌ای گرم‌تر با قبض‌های انرژی کمتر خواهید داشت. در هنگام خوابیدن مشکلات نفوذ سرما را در خانه خود حل خواهد شد.

پنجره دوجداره جدید شامل طرح و مدل های مختلفی هستند که شما با توجه به منزل خود می توانید با دقت بهترین و متناسب‌ترین طرح و مدل را انتخاب کنید زیرا تأثیر مستقیم در ارزش قیمت منزل شمارا داراست.

پروفیل وین تک

با بررسی پروفیل‌های پنجره UPVC مطرح داخل کشور، قطعاً نام وین تک به گوشتان خورده است. این پروفیل از طریق کارشناسان، تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان از جهات مختلف بررسی شده و ازنظر عدم بروز مشکل، تغییر فرم و رنگ جز برترین پروفیل‌های ایران می‌باشد. اگر در حال ساخت و ساز هستید و می خواهید از قیمت پنجره دوجداره وین تک مطلع شوید به این وب سایت مراجعه کنید. از مزیت های پنجره دوجداره وین تک می توان به داشتن گواهینامه رآل آلمان که از مهمترین گواهینامه های بین المللی و رسمی حوزه پنجره دوجداره می باشد را داراست.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده