تاریخ: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۵۴
بازدید: ۲۲۱
کد خبر: ۸۱۴۸۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل هلدینگ مالی غدیر اعلام کرد:

پذیره‌نویسی 600 میلیارد تومان سهم تامین سرمایه دماوند در یک روز/ نماد تامین سرمایه دماوند برای معاملات ثانویه در فرابورس اسفندماه گشوده می‌شود

می متالز - ​مدیرعامل هلدینگ مالی غدیر از پذیره‌نویسی 30 درصد از سرمایه 2000 میلیارد تومانی تامین سرمایه دماوند در یک روز (سه‌شنبه، یکم بهمن) خبر داد و گفت: عرضه اولیه 600 میلیارد تومان از سهم شرکت را برای 30 روز در نظر گرفته بودیم که در یک روز پذیره‌نویسی انجام شد.
پذیره‌نویسی 600 میلیارد تومان سهم تامین سرمایه دماوند در یک روز/ نماد تامین سرمایه دماوند برای معاملات ثانویه در فرابورس اسفندماه گشوده می‌شود

به گزارش می متالز، حسین بوستانی افزود: با توجه به عرضه سهم شرکت در یک روز، شرکت تا پایان بهمن‌ماه تاسیس و نماد تامین سرمایه دماوند برای معاملات ثانویه، اوایل اسفندماه در بازار پایه فرابورس درج می‌شود و گشایش می‌یابد. پس از بازگشایی نماد سهامداران می‌توانند بر اساس مکانیزم طبیعی بازار (عرضه و تقاضا) اقدام به خرید و فروش سهام کنند. 

بوستانی ادامه داد: سقف هر سهامدار برای خرید سهم تامین سرمایه دماوند 50 هزار سهم بود که با توجه به استقبال بی‌نظیر سهامداران، به هر نفر بیش از 36 هزار سهم رسید و در نهایت پذیره‌نویسی در یک روز انجام شد.

مدیرعامل هلدینگ مالی غدیر اظهار کرد: تهعد ما به سازمان بورس برای تاسیس شرکت تا آخر بهمن‌ماه بود که به این ترتیب، بدون فوت وقت به تعهدمان عمل می‌کنیم. همچنین از پذیره‌نویسان و موسسان شرکت دعوت کرده‌ایم که 12 بهمن‌ماه در مجمع موسس شرکت کنند تا اساسنامه، بازرس، میزان تامین سرمایه و سایر موارد با حضور آنها تصویب شود.

بوستانی، استقبال بی‌نظیر سهامداران و پذیره‌نویسان از عرضه اولیه تامین سرمایه دماوند و پذیره‌نویسی 600 میلیارد تومانی در یک روز، را ظرفیت بالای بازار سرمایه و همچنین حجم زیاد نقدینگی دانست و افزود: عملکرد بازار سرمایه این ظرفیت را ایجاد کرده است.

وی همچنین بر نقش‌آفرینی شرکت‌های تامین سرمایه‌ در بازار و اقتصاد کشور تاکید و تصریح کرد: تامین سرمایه‌ای ها نشان داده‌اند که محل مطمئن و قابل اتکایی برای پول و سرمایه مردم هستند و استقبال دیروز از تامین سرمایه دماوند، یک نمونه کامل از آن است.

عناوین برگزیده