تاریخ: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۱۷
بازدید: ۳۸۵
کد خبر: ۱۰۰۶۷۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

بومی سازی لنت نوار نقاله بلت فیدر طرح PCI در شرکت ذوب آهن اصفهان

می متالز - گروه نوارچسبان کارگاه تعمیر تجهیزات مهندسی نت مکانیک شرکت ذوب آهن اصفهان به دانش فنی ساخت لنت نوارنقاله بلت فیدر طرح PCI دست یافتند.
بومی سازی لنت نوار نقاله بلت فیدر طرح PCI در شرکت ذوب آهن اصفهان

به گزارش می متالز، سرپرست کارگاه تعمیر تجهیزات مهندسی نت مکانیک گفت: یکی از روش های مهم و کم هزینه برای انتقال و جابجایی مواد در صنعت، نوار نقاله ها است که در صنایع مختلف و به ویژه ذوب آهن استفاده می شود.

حشمت الله جعفری افزود: در شرکت ذوب آهن اصفهان حدود 420 دستگاه نوار نقاله فعال است که در مجموع به طول حدود 75 کیلومتر وظیفه جابجایی و حمل مواد مختلف از جمله سنگ آهن، زغال، کک، مواد آهن دار، سنگ آهک را در کارخانه برعهده دارد.

وی گفت: لنت ها یکی از اجزای مهم نوار نقاله ها است که با تلاش 14 نیروی جوان و خلاق بومی سازی شده است.

سرپرست کارگاه تعمیر تجهیزات مهندسی نت مکانیک شرکت ذوب آهن اصفهان افزود: این لنت در زمانی حدود 9 شیفت کاری با کیفیت بالا ساخته شده و قابلیت رقابت با نمونه مشابه خارجی را دارد.

علی قاسمی مدیر سفارشات و کنترل شرکت ذوب آهن اصفهان هم گفت: با توجه به نیاز مبرم و اضطراری نوار نقاله نصبی در طرح PCI با هدف تامین کیفی و به موقع کالا باتوجه به امکان استفاده از نوار نقاله های موجود در انبار همچنین توان تعمیر و ترمیم در مجموعه نت مکانیک با هماهنگی کارشناسان این مدیریت و مدیریت نت با روش دقیق تهیه و آماده بهره برداری شد.

عناوین برگزیده