تاریخ: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۱۷
بازدید: ۱۲۹
کد خبر: ۱۰۳۷۷۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول:

اصنافی که مصوبه تعطیلی در دزفول را رعایت نکنند، پلمب می شوند

می متالز - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول گفت: از فردا دوشنبه تا پایان هفته، فعالیت همه اصناف غیرضروری در دزفول ممنوع است لذا هر صنفی که اقدام به فعالیت کند، به مدت یک ماه پلمب می شود.
اصنافی که مصوبه تعطیلی در دزفول را رعایت نکنند، پلمب می شوند

به گزارش می متالز، محراب عبدالهی اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای تأمین خوزستان از فردا فقط داروخانه‌ها، سوپرمارکت‌ها، میوه‌فروشی‌ها، نانوایی‌ها، قصابی‌ها و مراکز عرضه مرغ و ماهی اجازه فعالیت خواهند داشت.

وی با بیان اینکه این اصناف نیز برای فعالیت ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند، افزود: فعالیت این اصناف مشروط به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و دستکش است لذا در غیر این صورت پلمب می‌شوند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول عنوان کرد: هایپرمارکت‌های شهرستان نیز فقط در بخش سوپرمارکت با رعایت موارد بهداشتی اجازه فعالیت دارند.

عبدالهی تصریح کرد: از فردا فعالیت گشت‌های نظارت به منظور بازرسی از سطح بازار و اصناف شهرستان تشدید می‌شود بنابراین در صورت مشاهده تداوم فعالیت اصنافی که ملزم به تعطیلی هستند این واحدهای صنفی پلمب خواهند شد.

وی یادآور شد: انتظار داریم اصناف و مردم همچون فروردین‌ماه همکاری لازم را در راستای اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا برای قطع زنجیره انتقال کرونا داشته باشند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول اضافه کرد: طبق مصوبه شورای تأمین استان، این تعطیلی از روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه تا پایان هفته است و روز جمعه درباره تداوم یا عدم تداوم تعطیلی از سوی شورای تأمین تصمیم‌گیری می‌شود.

به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی و با تصمیم شورای تأمین استان به منظور مدیریت بیماری کرونا، تا پایان هفته جاری ادارات، بانک‌ها و اصناف غیرضروری در شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی، حمیدیه، دزفول، مسجدسلیمان، شوشتر، هویزه و هندیجان تعطیل شدند.

عناوین برگزیده