تاریخ: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۱۵
بازدید: ۱۷۶
کد خبر: ۱۰۴۹۲۳
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
مدیرعامل ایران خودرو اعلام کرد:

قول ایران خودرو به عرضه ۱۲هزار محصول و برگشت تعادل به بازار/ رد شائبه احتکار

می متالز - مدیرعامل ایران خودرو با رد شائبه هر گونه احتکار قول داد با عرضه ۱۲ هزار دستگاه از محصولات، قیمت های بازار طی روزهای آینده متعادل شود.
قول ایران خودرو به عرضه ۱۲هزار محصول و برگشت تعادل به بازار/ رد شائبه احتکار

به گزارش می متالز، فرشاد مقیمی درحاشیه طرح کمک مومنانه شرکت ایساکو با بیان اینکه با تدابیر جدید وزارت صنعت، رفع موانع و افزایش عرضه خودرو به بازار،  دیگر شاهد فعالیت‌های دلال‌گونه نخواهیم بود، درباره دپوی خودروهای بدون پلاک گفت: هیچ محصولی حق خروج از نمایندگی و یا شرکت بدون پلاک را ندارد.

وی با رد شائبه هر گونه احتکار درباره انتشار عکس های هوایی از پارگینگ های خودروسازان در فضای مجازی، توضیح داد: بعضی خودروها دارای کسری تک قطعه هستند که با ترخیص کالا از گمرگ، تکمیل و تحویل داده خواهد شد. در این میان تکمیل و تحویل حتی یک خودرو به مشتری برای ایران خودرو از اهمیت بالایی دارد.

این مقام مسوول افزود: این قول را به شهروندان می دهیم با سازو کارهایی، روند تولید و عرضه محصولات با سرعت انجام و با عرضه 12 هزار خودرو، نتیجه مملوس آن در روزهای آتی نمایان شود.

به گفته مقیمی، در دوران کرونا، شرکت های خارجی نشان از کاهش شدید تولید دارند اما در ایران خودرو با همت کارکنان و با تلاش جهادی، شاهد افزایش تولید بیش از 25 درصدی تولید در اردبیهشت نسبت به ماه مشابه سال گذشته بودیم .به طوریکه در برابر تولید بیش از 34 هزار دستگاه در اردیبهشت قبل در اردیبهشت سال جاری، بیش از 45 هزار دستگاه تولید شده است.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده