تاریخ: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۳۷
بازدید: ۱۷۶
کد خبر: ۱۱۰۲۰۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

راه‌اندازی خط فورجینگ کارخانه شیرآلات اردبیل با ۳۵ میلیون یورو صرفه جویی

می متالز - فورجینگ شامل شکل دادن به فلزات و آلیاژها در حالت جامد می‌باشد، در این روش ابزارهای اندازه گیری حرارت و اندازه صنعتی نیروهای فشاری و حرارت برای خم کردن فلزات و آلیاژ ها بکار گرفته شده و برای خرد کردن و شکل دادن مواد برای ایجاد ولوهای خاص استفاده می‌شود. فورجینگ دارای مزایای فراوانی برای شرکت‌های […]
راه‌اندازی خط فورجینگ کارخانه شیرآلات اردبیل با ۳۵ میلیون یورو صرفه جویی

به گزارش می متالز، فورجینگ شامل شکل دادن به فلزات و آلیاژها در حالت جامد می‌باشد، در این روش ابزارهای اندازه گیری حرارت و اندازه صنعتی نیروهای فشاری و حرارت برای خم کردن فلزات و آلیاژ ها بکار گرفته شده و برای خرد کردن و شکل دادن مواد برای ایجاد ولوهای خاص استفاده می‌شود. فورجینگ دارای مزایای فراوانی برای شرکت‌های صنعتی از جمله هدر نرفتن مواد می‌باشد. 

اکبر بهنامجو روز سه‌شنبه در جریان بازدید از تولید شیرآلات صنعتی اردبیل گفت: کارخانه شیرآلات صنعتی در شهرک شماره ۲ اردبیل از واحدهای صنعتی موفق استان می‌باشد و نمونه شیرآلات تولید شده در آن  بسیار مرغوبتر  از کالاهای وارداتی است.

وی افزود:  شیرآلات تولیدی این کارخانه در پتروشیمی‌ها، ایستگاه‌های گاز و شرکت‌های گاز استفاده می‌شود و باید به این واحدها جهت توسعه کارخانه و ایجاد اشتغال پایدار تسهیلات مورد نیاز داده شده و مورد حمایت قرار گیرند.

او بیان کرد: شیرآلات مورد نیاز پتروشیمی و نفت و گاز و کلیه تجهیزات تقلیل و تقویت فشار گاز در ایستگاه ها در این کارخانه تولید می‌شود.

استاندار اردبیل گفت: برخی از واحدهای تولید کننده در سطح استان دانش بنیان بوده و در داستای تحقق شعار سال فعالیت می‌کنند.

بهنامجو  اظهار کرد: در سال جهش تولید برای پیشگیری خروج ارز از کشور کارخانجات باید جایگزین محصولات وارداتی را تولید کنند که از لحاظ کیفیت و کمیت قابل رقابت با اجناس خارجی باشد.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت ما رسیدگی به مشکلات کارخانه های موجود است افزود: با احصا مشکلات و موانع تولید می‌توان در رابطه با احیا و ادامه فعالیت این واحدها تصمیم گیری کرد.

در این بازدید تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت شیرآلات صنعتی اردبیل و کارخانه کامیون سازی مشکین شهر(حدید مبتکران) امضا شد.

بر اساس این تفاهم‌نامه ضمن تبادل دانش و فناوری دو مجموعه، برخی قطعات کارخانه حدید مبتکران توسط این واحد صنعتی تولید می‌شود.

عناوین برگزیده