تاریخ: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۴۵
بازدید: ۲۶۴
کد خبر: ۱۱۱۵۳۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کسب رتبه نخست بانک صنعت و معدن در پرداخت تسهیلات رونق تولید

می متالز - انوشیروان محسنی بندپی استاندار استان تهران در پیامی از تلاش های فرزین سمائی رییس شعبه توسعه ملی و دیگر کارکنان این شعبه بانک صنعت و معدن از عملکرد مطلوب آنان در خصوص اقدامات انجام شده در تأمین مالی واحدهای صنعتی قدردانی کرد.
کسب رتبه نخست بانک صنعت و معدن در پرداخت تسهیلات رونق تولید

به گزارش می متالز، در بخشی از این پیام آمده است: توسعه و پیشرفت ایران اسلامی و استان عزیزمان تهران، همواره مرهون تلاش و کوشش بی دریغ مسوولان و دست اندرکاران خدوم و متعهد این مرز و بوم است.

بی شک اقدامات شایسته بانک صنعت و معدن در اجرای اهداف و برنامه های اقتصاد مقاومتی تأثیر قابل توجهی در توسعه اقتصادی که از سیاست های اصلی دولت تدبیر و امید هست، داشته است.

کسب رتبه اول استانی در پرداخت تسهیلات رونق تولید که منتج به افزایش تولید و اشتغال و حمایت های مالی همه جانبه از تولیدکنندگان استان گردیده نقش بسزایی در اجرای طرح‌های تولیدی داشته است.

گفتنی است، تسیهلات رونق تولید از سوی دولت برای پروژه های دارای اولویت و هم راستا با اقتصاد مقاومتی مطرح شده که برای تکمیل طرح های نیمه تمام بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی و همچنین واحد های تولیدی فعال جهت تامین سرمایه درگردش آنها در نظر گرفته شده است و متولی این تسهیلات، سازمان صنعت معدن و تجارت استان‌ها با عاملیت تعدادی از بانکهای کشور است؛ اشتغال این طرح ها می بایست کمتر از ۱۰۰ نفر باشد و حداکثر مبلغ تسهیلات ۲۰ میلیارد ریال است.

عناوین برگزیده