تاریخ: ۰۵ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۲۴
بازدید: ۱۵۵۵
کد خبر: ۱۱۳۴۸۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بانک صادرات هفته آینده پول دارندگان سهام عدالت را می‌ پردازد

می متالز - مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات دربارع واریز پول فروش سهام عدالت گفت: پول فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت تا پایان هفته جاری واریز می‌شود.
بانک صادرات هفته آینده پول دارندگان سهام عدالت را می‌ پردازد

به گزارش می متالز، این روزها که فروش سهام عدالت داغ است،  ۱۷میلیون نفر از جمعیت دارندگان سهام عدالت روش آزادسازی مستقیم را انتخاب کردند. به دنبال این روش آزادسازی، مسوولان بانک‌های دولتی را روشی برای فروش این سهام در نظر گرفتند.

بر این اساس سهامداران در روزهای ششم تا سیزدهم خردادماه فرصت داشتند تا را با مراجعه به شعب بانکی فرم فروش ۳۰ درصد از سهام خود را امضا کنند، چند روز دیگر با نزدیک شدن به روز ششم تیر ماه حدود یک ماه از شروع فرایند فروش سهام عدالت می‌گذرد.

مهدی کباری، مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات درباره پرداخت پول فروش سهام عدالت توضیح داد: پول فروش سهام عدالت برای مشتریانی که در روزهای ششم تا ۱۳ خردادماه به شعب بانک صادرات مراجعه و درخواست فروش ۳۰ درصد از سهام خود را ثبت کرده‌اند تا پایان هفته واریز می‌شود. در صورتی که فردی پول مربوط به فروش سهام خود را دریافت نکرده است، به‌طور حتما به شعب فروش خود مراجعه کند.

کباری درباره دیرکرد پرداخت پول فروش توضیح داد: شعبه گزارش عدم واریزی را به برج و برج به ما می‌دهد، ما هم این موضوع را از شرکت سپرده‌گذاری مرکزی پیگیری می‌کنیم که علت چیست؟ بیشترین مراجعه سهامداران سهام عدالت برای فروش به بانک‌های صادرات و کشاورزی بوده است بنابراین ممکن است مثلا در شماره ملی، شبا و… عددی پس و پیش شود.

بااین‌حال پس از گذشت حدود چهار هفته از آغاز فروش سهام عدالت توسط بانک‌ها، هنوز برخی از سهامداران از دریافت نکردن پول فروش سهام خود خبر می‌دهند و نسبت به آن معترض و گاها پشیمان هستند.

نظرات بینندگان
پرویز محمدی
-
تاریخ : ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۳
کسانی که از طریق اینترنت فرم فروش را تکمیل کرده ند چه میشود
پرویز محمدی
-
تاریخ : ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷
کسانی که از طریق اینترنت فرم فروش را تکمیل کرده ند چه میشود
عناوین برگزیده