تاریخ: ۲۸ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۷:۳۶
بازدید: ۸۸۸
کد خبر: ۱۱۷۷۴۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
پایان تابستان امسال؛

اولین شمش طلای معدن شادان رونمایی می شود

می متالز - مدیر معدن طلای شادان خوسف از تولید اولین شمش طلا در معدن طلای شادان خوسف خبر داد و گفت: اولین شمش طلای این معدن، پایان تابستان امسال به صورت رسمی رونمایی می شود.
اولین شمش طلای معدن شادان رونمایی می شود

به گزارش می متالز، «داوود رئیسی»، اظهار کرد: کارخانه فرآوری معدن طلای شادان پایان امسال به بهره برداری می رسد.

مدیر معدن طلای شادان خوسف با بیان اینکه هم اکنون در حال نصب خط سنگ شن یک میلیون تنی در این معدن هستیم، گفت: نصب این خط 40 درصد پیشرفت فیزیکی و سایر قسمت ها و برق رسانی به این معدن هم 100 درصد پیشرفت داشته است.

رئیسی ار حفر چاه آب در این معدن خبر داد و افزود: آبرسانی به این معدن هم 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در حال حاضر درصدد انتقال خط آب به طول هفت کیلومتر از سمت سرچاه هستیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری 25 میلیارد تومان در این معدن سرمایه گذاری انجام شده است، تصریح کرد: در حال راه اندازی کارخانه استحصال طلای اکسیدی در معدن شادان خوسف هستیم، می توان گفت هم اکنون در مجموعه معدن برای فاز نهایی شاهد پیشرفت 25 درصدی هستیم.

مدیر معدن طلای شادان خوسف از تولید شمش طلا در این معدن خبر داد و گفت: اولین شمش طلا این معدن، پایان تابستان امسال رونمایی می شود.

رئیسی از دریافت تسهیلات 31 میلیاردی از سوی بانک توسعه خبر داد و گفت: این تسهیلات تایید شده و بر اساس پیشرفت کار در هر مرحله پرداخت خواهد شد.

ایجاد اشتغال برای ۳۰۰ نفر در معدن شادان

وی با بیان اینکه در معدن طلای شادان خوسف هم اکنون 60 نیروی مستقیم شامل کارگر، پیمانکار و مهندس مشغول کار هستند، گفت: از این تعداد نیرو، 20 کارگر بومی منطقه همراه پیمانکار سنگ شکن مشغول کار شده اند.

مدیر معدن طلای شادان خوسف ادامه داد: همچنین با راه اندازی کارخانه فرآوری خط سنگ شکن 30 نفر دیگر در این معدن مشغول کار خواهند شد، در مجموع در برنامه نهایی این معدن، برای اشتغال 300 نفر به صورت مستقیم شغل پیش بینی شده است.

عناوین برگزیده