تاریخ: ۲۸ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۱۲
بازدید: ۲۲۴
کد خبر: ۱۱۸۸۹۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

اقدام متفاوت روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق برای نهادینه کردن استفاده از ماسک در بین مردم و پرسنل شرکت

می متالز - روابط‌ عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در اقدامی متفاوت مردم را به استفاده از ماسک و نهادینه کردن این فرهنگ در بین عموم کرد.
اقدام متفاوت روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق برای نهادینه کردن استفاده از ماسک در بین مردم و پرسنل شرکت

به گزارش می متالز، شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در اقدامی متفاوت مردم را به استفاده از ماسک و نهادینه کردن این فرهنگ در بین عموم کرد.
با شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور، پویشی با عنوان ”من ماسک میزنم” برای مقابله و پیشگیری از ابتلا به این ویروس به وجود آمده است.
 
 روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق نیز در اقدامی بجا و شایسته به نصب پرچم هایی با طرح ماسک و شعار ”من ماسک می زنم” بر روی اتوبوس ها پرداخت که به صورت نمایشی از مرکز شهر عبور کرده و در پایان وقت اداری، پرسنل با استفاده از ماسک سوار این اتوبوس ها می شوند.
 
سید مصطفی فخری بافقی مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن در گفتگویی بیان کرد: در حال حاضر یکی از ساده ترین، عملی‌ترین و مؤثرترین راه مقابله با کرونا استفاده همه افراد از ماسک است که به منظور نهادینه کردن آن در بین عموم، روابط عمومی شرکت سنگ آهن به نصب پرچم هایی با طرح ماسک و شعار ” من ماسک می زنم ” بر روی اتوبوس های شرکت پرداخت.
 
 وی با اشاره به موج دوم کرونا در کشور و تاکید مقام معظم رهبری برای ماسک زدن،آن را یک تکلیف برای همه ذکر کرد و عنوان داشت: هدف از عبور این اتوبوس ها از مرکز شهر برای پیوستن عموم مردم به این پویش است و از شهروندان عزیز می خواهیم با زدن ماسک، ضمن حفظ سلامتی خود از شیوع بیشتر این بیماری جلوگیری کنند.
 
 فخری بافقی با بیان اینکه استفاده از ماسک باید به یک جریان فراگیر تبدیل شود،‌ گفت: تشویق مردم به استفاده از ماسک در بیلبوردها و بنرهای بزرگ شهر با شعار ”من ماسک می زنم” تکرار شود.
 
 مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن تاکید کرد: در شرایط کنونی رعایت فاصله‌ اجتماعی و استفاده از ماسک تنها راه برای کاهش خطر انتقال ویروس کرونا و مقابله با آن می باشد.

منبع: شارا
عناوین برگزیده