تاریخ: ۳۰ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۱۶
بازدید: ۱۸۸
کد خبر: ۱۱۹۰۰۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نماینده زاهدان در مجلس:

کمک به تولیدکنندگان می‌تواند زمینه کاهش مشکلات اقتصادی را فراهم کند

می متالز - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ایجاد رونق در کسب و کار و کمک به تولیدکنندگان می تواند تا حدودی زمینه کاهش مشکلات را فراهم کند.
کمک به تولیدکنندگان می‌تواند زمینه کاهش مشکلات اقتصادی را فراهم کند

تولید عامل امنیت اقتصاد

به گزارش می متالز، فدا حسین مالکی در خصوص اولویت های کاری مجلس یازدهم در راستای رفع دغدغه های معیشتی مردم، گفت: طبق فرمایشات رهبر انقلاب در افتتاحیه مجلس یازدهم، توجه به حل مشکلات اقتصادی کشور در دستورکار نمایندگان قرار گرفته است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قوه مقننه برای بررسی شرایط و مشکلات کنونی از وزراء اقتصادی دعوت کرد تا گزارش عملکرد ارائه کنند، اظهار کرد: بر این اساس نمی توان به وزراء نمره مثبت داد زیرا صحبت های مطرح شده نوعا کلیشه ای بود.

وی ادامه داد: نمایندگان اراده جدی برای رفع دغدغه های معیشتی مردم دارد از این رو اظهارات وزراء قابل قبول نبوده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه امروزه تورم و گرانی به شدت مردم را دچار آسیب کرده است، افزود: بر این اساس منتخبان مردم تلاش کردند طی دو ماه گذشته با تبیین طرح های اقتصادی، قدم هایی در راستای کاهش مشکلات بردارند که امیدواریم هر چه سریع تر در صحن علنی مورد بررسی قرار بگیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد ایجاد رونق در کسب و کار و کمک به تولیدکنندگان می تواند تا حدودی زمینه کاهش مشکلات را فراهم کند.

عضو هیات رئیسه مجلس از دریافت ۱۴ طرح اقتصادی از سوی نمایندگان خبر داد و گفت: منتخبان یازدهم توجه جدی به معیشت مردم دارند.

عناوین برگزیده