تاریخ: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۴۹
بازدید: ۱۲۲
کد خبر: ۱۱۹۵۳۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

«شستا» نباید تنها به دنبال درآمدزایی و کار اقتصادی باشد/ لزوم پیگیری مشکلات بیمارستان شهدای زاگرس ایلام

می متالز - نائب رئیس فراکسیون محرومیت زدایی مجلس گفت: «شستا» و تامین اجتماعی باید به استان ایلام توجه بیشتری داشته باشند و تنها به دنبال کار اقتصادی نباشند.
«شستا» نباید تنها به دنبال درآمدزایی و کار اقتصادی باشد/ لزوم پیگیری مشکلات بیمارستان شهدای زاگرس ایلام

به گزارش می متالز، علی اکبر بسطامی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در جلسه‌ای با حضور کریم لاله ماژین مدیر درمان تامین اجتماعی، ملکشاهی مدیرکل تامین اجتماعی استان و سلیمانی رئیس بیمارستان شهدای زاگرس ایلام به بررسی مشکلات این بیمارستان پرداخت.

وی در این جلسه افزود: منطق حکم می‌کند در محروم ترین استانی که متاسفانه در قعر جدول محرومیت ایران قرار دارد نهادهای اجتماعی و رفاهی مانند تامین اجتماعی و شستا توجه بیشتری به آن داشته باشند.

نماینده ایلام در مجلس و رئیس کمیته رفاه و تامین اجتماعی تصریح کرد: در جلسه هفته پیش در سازمان تامین اجتماعی به همراه استاندار ایلام، در خصوص تبدیل وضعیت بیمارستان شهدای زاگرس از هیات مدیره‌ای به حالت ملکی تصمیمات و دستورات بسیار خوبی اخذ شد.

بسطامی با بیان اینکه در آینده نیز حل مسائل مربوط به اختلافات با شهرداری و بازگشت به حالت 66 تختخوابی بیمارستان باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: مسائل حاشیه‌ای در هلدینگ و نحوه مدیریت متاسفانه به نحوه خدمات رسانی این بیمارستان لطمه زده است و علی رغم امکانات بسیار خوب ما شاهد نارضایتی مردم از خدمات بیمارستان خاصه در حوزه دارو هستیم.

نائب رئیس فراکسیون محرومیت زدایی با اشاره به جلسه اخیر خود با شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ادامه داد: در روزهای آتی تیمی از کارشناسان و مسوولین سرمایه‌گذاری سازمان تامین اجتماعی و شستا به منظور بررسی فرصتها و انجام مقدمات سرمایه‌گذاری به ایلام سفر خواهند کرد.

عناوین برگزیده