تاریخ: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۵۶
بازدید: ۲۱۸
کد خبر: ۱۲۲۶۴۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
تداوم ورود نقدینگی به بازار سرمایه

نقدینگی رونق بخش بازار است

می متالز - مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری اهداف اظهار کرد: از شتاب هجوم نقدینگی به سمت بازار مقداری کاسته شده است، اما کماکان نقدینگی به سمت بازار در حرکت است
نقدینگی رونق بخش بازار است

به گزارش می متالز، مصطفی امید قائمی با اشاره به شرایط بازار گفت: در معاملات امروز بازار بورس، برای تعدادی از سهم‌ها قیمت‌ها بالا رفت و اصلاح قیمت انجام شد، همچنین عرضه این سهم‌ها افزایش یافت در بعضی از نمادهای دیگر از انجا که بازار معتقد است این وضع جای بالا رفتن دارد، کماکان به سمت مثبت، رشد و رونق حرکت می‌کند.

وی افزود: حجم معاملات به نسبت خوب بوده است، در واقع به صورت غیر عادی بسیار بالا یا پایین نبوده است، تقاضای خرید سهام به سمت بازار روانه است و منابع وارد بازار می‌شود.

وی ادامه داد:بازار می‌تواند کماکان با شرایط منطقی‌تری به رشد خود ادامه دهد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری اهداف در زمینه اصلاح نمادها اظهار کرد: در صنایع پتروشیمی، نفت و گاز و پالایشگاه، برخی از سهام‌های معدنی و فولاد، برخی از سهام های بانک‌ها در طی چند هفته اخیر بعضی از سهام ها اصلاح شدند ولی کماکان بسیار پر تقاضا و با حجم معاملات بالا به پیش می‌روند.

امیدقائمی در ارتباط با افزایش نقدینگی در بازار سرمایه گفت: از شتاب هجوم نقدینگی به سمت بازار مقداری کاسته شده است، اما کماکان نقدینگی به سمت بازار در حرکت است. این نقدینگی سبب رونق بازار می‌شود.

وی با توجه به بهره‌برداری بعضی از طرح‌های پتروشیمی و برنامه ورود به بازار سرمایه بعضی از شرکت‌ها درباره میزان ظرفیت مناسب شرکت‌ها برای سرمایه‌گذاری گفت: به نظر می‌رسد شرکت‌هایی که ظرفیت بالایی دارند به سمت بازار در در حال حرکت هستند، در میان آنها شرکت‌های مطلوب و مناسبی برای سرمایه‌گذاری می‌توان یافت.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری اهداف افزود این به آن معناست که همه شرکت‌ها الزاما گزینه‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری نیستند، اما بسیاری از آنها ظرفیت بالایی دارند.

عناوین برگزیده