تاریخ: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۰۰
بازدید: ۱۵۹۷
کد خبر: ۱۲۴۴۳۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
از سوی سازمان تأمین اجتماعی؛

«علی محمد رفیعی» به عنوان مدیرعامل هلدینگ «هپکو» منصوب شد

می متالز - «علی محمد رفیعی» به عنوان مدیرعامل مرکزی هلدینگ هپکو و عضو هیات مدیره این شرکت منصوب و مراسم معارفه وی با حضور مسوولین سازمان تأمین اجتماعی (سهامدار عمده) در محل دفتر مرکزی این شرکت برگزار شد.
«علی محمد رفیعی» به عنوان مدیرعامل هلدینگ «هپکو» منصوب شد

به گزارش می متالز، بر اساس اخبار رسیده از شرکت هپکو «علی محمد رفیعی» به عنوان مدیرعامل مرکزی هلدینگ هپکو و عضو هیات مدیره این شرکت منصوب و مراسم معارفه وی با حضور معاون مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی و مدیرکل امور مجامع و شرکت های این سازمان در محل دفتر مرکزی این شرکت برگزار شد.

رفیعی طی دوره ای ۱۷ ساله از اواخر دهه ی ۶۰ تا زمان اولین واگذاری هپکو به بخش خصوصی مدیرعامل این شرکت بوده است و از وی به عنوان یکی از مدیران تأثیر گذار و مقبول پرسنل در سال های اوج و شکوفایی هپکو یاد می شود، هپکو در این مدت علاوه بر افزایش نوع و تعداد تولیدات در بسیاری از پروزه های داخلی و بین المللی نقش آفرینی موفقی داشته است.

گفتنی است شرکت هپکو اراک و زیر مجموعه های وابسته به آن بعنوان هلدینگ هپکو شناخته می شوند و پیش از این و در حدود یکسال گذشته ابوالفضل روغنی گلپایگانی از سوی سازمان خصوصی سازی به عنوان مدیرعامل دفتر مرکزی هلدینگ هپکو معرفی شده بود که حضورش در این مسوولیت با اما و اگرها و انتقاداتی در رابطه با عدم ثبت امضای وی بعنوان مدیرعامل و رسمیت پیدا نکردن این جایگاه همراه بود، همچنین مدیریت شرکت هپکو اراک طی یکسال گذشته بر عهده جمشید غلامی بوده است.

کارگران هپکو اراک طی ماه های اخیر و با توجه به وضعیت نامطلوب این شرکت همواره خواستار تغییر تیم مدیریتی فعلی به علت ناکارآمدی و عدم پاسخگویی بوده اند و حال با توجه به این تغییرات انتظار دارند دولت، سازمان تأمین اجتماعی با استقرار تیم مدیریتی جدید تمام توان خود را برای احیای هپکو و بازگرداندن این واحد تولیدی به روزهای اوج خود به کار گیرند.

عناوین برگزیده