تاریخ: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۰۴
بازدید: ۱۷۶
کد خبر: ۱۲۶۱۵۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
معاون امور معادن سازمان صنعت معدن و تجارت استان:

وضعیت ایمنی در معادن آذربایجان غربی مطلوب است

می متالز - معاون امور معادن سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: ایمنی معادن استان از وضعیت مطلوبی برخوردار است.
وضعیت ایمنی در معادن آذربایجان غربی مطلوب است

به گزارش می متالز، پریسا عابد پور با تاکید بر الزام معدن کاران برای تامین اقلام و تجهیزات ایمنی در معادن افزود: بازرسان سازمان به طور مداوم  برمعادن استان در خصوص رعایت موارد ایمنی و استفاده از لوازم ایمنی نظارت دارند اما با این وجود در طول سال به طور متوسط چند مورد جراحت ناشی از عدم توجه به نکارت ایمنی گزارش می شود.

وی با بیان اینکه نظارت ها به جد انجام می شود،خاطر نشان کرد: یک کارگاه زیرزمینی نمک در خوی به دلیل مساعد نبودن شرایط ایمنی فعالیت در کارگاه تعطیل شد و کارگران در محوطه و خارج از کارگاه مشغول هستند.

وی با بیان اینکه ظرفیت استخراج معادن استان ۷۴۹ هزار و ۳۵۰ تن است، تصریح کرد: میزان ذخیره قطعی معادن استان در حدود ۱۹۶۵۶ هزار تن است.

عابدپور با بیان اینکه طی یک سال گذشته ۴۴ پروانه بهر برداری از معادن استان صادر شده است، گفت: میزان اشتغال ایجاد شده در حدود ۳۰۰ نفر است.

وی با بیان اینکه ۲۱ پروانه اکتشاف در گروه سنگ های تزئینی و نما صادر شده است،  ادامه داد: ۳۸ پروانه اکتشاف و ۳۹ گواهی کشف نیز طی یک سال گذشته در استان صادر شده است.

وضعیت ایمنی در معادن آذربایجان غربی مطلوب است

عناوین برگزیده