تاریخ: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۳۹
بازدید: ۶۱۸
کد خبر: ۱۲۷۲۳۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
در پنجمین روز از هفته دولت

برق معدن طلای شادان خوسف تامین شد

می متالز - در پنجمین روز از هفته دولت برق معدن طلای شادان خوسف به طول ۱۲ کیلومتر با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال افتتاح شد.
برق معدن طلای شادان خوسف تامین شد

به گزارش می متالز، در پنجمین روز از هفته دولت، چهار طرح عمرانی با اعتبار بیش از چهار میلیارد و 730 میلیون تومان در شهرستان خوسف به بهره برداری رسید.

بهره برداری از یک اقامتگاه بوم گری در شهر خوسف با هزینه کرد 300 میلیون تومان در جوار آرامگاه ابن حسام خوسفی این شهر با حضور مسوولان انجام شد. با مرمت این عمارت ایرانی اسلامی برای 700 نفر روز به صورت غیر مستقیم و سه نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

همچنین به مناسبت گرامی داشت هفته دولت پروژه روکش آسفالت محور ماژان-قلعه زری به طول هشت کیلومتر با اعتبار 13 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

در پنجمین روز از هفته دولت برق معدن طلای شادان خوسف به طول 12 کیلومتر با اعتبار 25 میلیارد ریال از سری پروژه های سفر استاندار خراسان جنوبی به این شهرستان افتتاح شد.

گفتنی است پروژه نهالکاری در کانون بحران فرسایش بادی خور در مساحت 200 هکتار با اعتبار چهار میلیارد و 950 میلیون ریال و پروژه برق رسانی به شهرک خور به نمایندگی از 9 طرح برق رسانی به طرح مسکن محرومین با اعتبار 21 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ احداث میدان ورودی شهر خوسف با پیش بینی اعتبار چهار میلیارد ریال بر زمین زده شد.

عناوین برگزیده