تاریخ: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۱:۱۲
بازدید: ۱۸۹
کد خبر: ۱۳۵۴۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

معدن مس کوئللاوِکو در پرو می تواند مجدداً فعالیتش را آغاز کند

می متالز - به عنوان نشانه ای برای از سر گیری فعالیت پروژه مس 5 بیلیون دلاری متوقف شده کوئللاوِکو در پرو، شرکت ساختمانی فلور مستقر در ایالات متحده قراردادی را با شرکت محلی گرانا ای مونته رو برای عملیات خاکبرداری از این معدن منعقد کرد.
معدن مس کوئللاوِکو در پرو می تواند مجدداً فعالیتش را آغاز کند

به گزارش می متالز، به عنوان نشانه ای برای از سر گیری فعالیت پروژه مس 5 بیلیون دلاری متوقف شده کوئللاوِکو در پرو، شرکت ساختمانی فلور مستقر در ایالات متحده قراردادی را با شرکت محلی گرانا ای مونته رو برای عملیات خاکبرداری از این معدن منعقد کرد.

گرانا در بیانیه ای گفت برنده مناقصه ای از شرکت فلور با ارزش 53.9 میلیون دلار برای کار در کوئللاوِکو ، که تحت کنترل شرکت معدنکاری آتگلو امریکن می باشد، شده است. گرانا گفت عملیات خاکبرداری حدود 16 ماه طول خواهد کشید. فلور در 2014 برنده قرارداد مناقصه ای برای اجرای مدیریت ساخت معدن و کارهای اولیه برای پروژه کوئللاوکو در جنوب پرو شد.

فلور و انگلو امریکن در لحظه تنظیم خبر پاسخی برای درخواست اظهار نظر در این مورد ندادند. کوئللاوکو، که می تواند حدود 225 هزار تن مس در سال تولید کند، از مجوزهای لازم برای توسعه خود برخوردار است اما از 2013 متوقف مانده است. یکی از مدیران انگلو سال گذشته به رویترز گفت این پروژه می تواند تا پایان سال 2018 راه اندازی شود.

 

عناوین برگزیده